OKKZZ.HR

  • Povećaj slova
  • Resetiraj
  • Smanji slova
Naslovna Zlatar
Zlatar

Nastavlja se mjera nadoknade dijela ili svih fiksnih troškova za mjesec travanj

E-mail Ispis

Nastavlja se mjera nadoknade dijela ili svih fiksnih troškova u djelatnostima pogođenim Koronavirusom (COVID-19) za mjesec travanj.

Detaljni uvjeti i način ostvarivanja prava propisani su Uputom o provedbi mjere nadoknade dijela ili svih fiksnih troškova u sklopu mjere Potpore za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim Koronavirusom (COVID-19) za travanj 2021.

Zahtjev za nadoknadu dijela ili svih fiksnih troškova u sklopu mjere Potpore za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim Koronavirusom (COVID-19)​​ za travanj 2021.​​ podnosi se nadležnoj ispostavi Porezne uprave putem sustava ePorezna​, od 15. svibnja 2021. do 15. lipnja 2021. godine.

Iznimno, poduzetnici koji nisu korisnici ePorezne dostavljaju popunjen Zahtjev putem servisa Porezne uprave „Pišite nam“​​. ​

​​Izvor web stranice Porezne uprave
https://www.porezna-uprava.hr/Stranice/Vijest.aspx?NewsID=3168&List=Vijesti

 

Ostvarivanje prava na nadoknadu fiksnih troškova za ožujak 2021.

E-mail Ispis

Poduzetnici kojima je ​na dan 1. 3. 2021. ​bio obustavljen​ ili ograničen​ rad i kojima je pad prihoda/primitaka u ožujku 2021. u odnosu na ožujak 2019. bio minimalno 60% ostvaruju pravo na nadoknadu svih ili dijela fiksnih troškova za ožujak 2021.

To pravo ostvaruju i poduzetnici koji su započeli s radom nakon ožujka 2019. ako im je pad prihoda/primitaka u ožujku 2021. u odnosu na studeni 2020. bio najmanje 60%.

Detaljniji uvjeti i način ostvarivanja prava propisani su Uputom o provedbi mjere nadoknade dijela ili svih fiksnih troškova u sklopu mjere Potpore za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim Koronavirusom (COVID-19) za ožujak 2021.
https://www.porezna-uprava.hr/Stranice/Uputa_fiksni_troskovi_ozujak_2021.aspx

Zahtjev za nadoknadu dijela ili svih fiksnih troškova za ožujak 2021. poduzetnici podnose Ministarstvu financija, Poreznoj upravi.

Popunjen Zahtjev podnosi se nadležnoj ispostavi putem sustava ePorezna od 15. 4 2021. do 17. 5.  2021.

Iznimno, poduzetnici koji nisu korisnici ePorezne dostavljaju popunjen Zahtjev putem servisa Porezne uprave „Pišite nam“
https://pisitenam.porezna-uprava.hr/.

Zahtjev za nadoknadu dijela ili svih fiksnih troškova za ožujak 2021. nalazi se na poveznici:
https://www.porezna-uprava.hr/Documents/Zahtjev%20za%20nadoknadu%20dijela%20ili%20svih%20troskova%20Ozujak%202021.pdf?csf=1&e=o9iUTF

​​Izvor web stranica Porezne uprave https://www.porezna-prava.hr/Stranice/Vijest.aspx?NewsID=3150&List=Vijesti

 

Produžene mjere Hrvatskog zavoda za zapošljavanje o očuvanju radnih mjesta na ožujak-travanj

E-mail Ispis

Hrvatski zavod za zapošljavanje donio je Odluku o mjerama Potpore za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim Koronavirusom (COVID-19) i posljedicama katastrofe uzrokovane potresom na području  Sisačko-moslavačke, Zagrebačke i Karlovačke županije ožujak –travanj.

Ovom Odlukom navedena mjera produžena je i za mjesec ožujak - travanj.

Detaljne informacije mogu se dobiti na web stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje:
https://mjera-orm.hzz.hr/potpora-za-ocuvanje-radnih-mjesta-ozujak/

a provedbeni dokument dostupan je: https://mjera-orm.hzz.hr/media/1c3lti0g/hzz-orm-ozujak-travanj-2021-provedbena-dokumentacija-3003.pdf

Zahtjeve za dodjelu potpore zaprimljene od 1. travnja 2021. godine do zaključno 23. travnja 2021., odobravat će se isplata mjesečnih troškova plaće za ožujak i travanj 2021. godine.

Zahtjeve za dodjelu potpore zaprimljene od 24. travnja 2021. godine do zaključno 23. svibnja 2021., odobravat će se isplata mjesečnih troškova plaće za travanj 2021. godine.

Novina u mjeri Potpore  ožujak – travanj u odnosu na dosadašnju  mjeru ožujak je da su dodana razdoblja usporedbe prihoda za poslodavce koji su osnovani u određenom razdoblju (ovisno kada su stvarno počeli poslovati):

  • poslodavci koji su osnovani prije 1. travnja 2019. godine, a nisu odmah započeli s poslovanjem: prvi cjeloviti kalendarski mjesec poslovanja (utvrđuje se kao mjesec nakon mjeseca u kojemu je izdan prvi račun)
  • iznimno, poslodavci koji su osnovani nakon 1. travnja 2019. godine, a nisu odmah započeli s poslovanjem: prvi cjeloviti kalendarski mjesec poslovanja (utvrđuje se kao mjesec nakon mjeseca u kojemu je izdan prvi račun)

Izmjene uvedene u mjeru siječanj-veljača (od 22. veljače 2021.) uključene su u mjeru ožujak-travanj.

  • OSTVARIVANJE PRAVA NA NADOKNADU FIKSNIH TROŠKOVA

Poslodavci kojima je Odlukom Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 27. studenoga 2020. godine obustavljen rad mogu ostvariti pravo na dodatni iznos potpore za nadoknadu dijela ili svih fiksnih troškova u visini koji utvrdi Ministarstvo financija, Porezna uprava.

Za ostvarivanje ovoga prava potrebno je podnijeti dodatni zahtjev Ministarstvu financija, Poreznoj upravi.

Postupak zaprimanja i odobravanja zahtjeva te kriterije za dobivanje nadoknade propisala je Porezna uprava i objavila na svojim mrežnim stranicama
https://www.porezna-uprava.hr/Stranice/Vijest.aspx?NewsID=3150&List=Vijesti

Po odobrenju zahtjeva od strane Porezne uprave, Hrvatski zavod za zapošljavanje izvršiti će isplate.

 

Upute za ugostiteljske objekte kojima je dozvoljena priprema i dostava hrane, pića, napitaka i slast

E-mail Ispis

Hrvatski zavod za javno zdravstvo objavio je na svojim stranicama Upute za ugostiteljske objekte kojima je Odlukom Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske dozvoljena priprema i dostava hrane, pića, napitaka i slastica.

Navedeno se može obavljati uz pridržavanje svih protuepidemijskih mjera i strogih mjera fizičke udaljenosti.

-        Zabranjeno je usluživanje jela, pića, napitka u samom objektu, te se kupljeno preuzima na vratima, prozoru ili neposredno ispred vrata objekta

-        Održavati razmak od 2 m, obavezno  korištenje  maski za lice

-        Ako nije drukčije uređeno postaviti pregrade/zaštite od pleksiglasa

-        Ako je moguće, preporuča se plaćanje karticom

-        Terase treba ograditi, stolove i stolice maknuti ili posložiti na način da se ne mogu koristiti

-        Na objekte (kod ulaza i na vidljivo mjesto) mora se staviti obavijest o:

  • Zabrani ulaska u objekt
  • Obavezno držanje razmaka od 2m
  • Obavezno korištenje maski
  • Zabrani zadržavanja

Detaljne Upute za ugostiteljske objekte kojima je dozvoljena priprema i dostava hrane, pića, napitaka i slastica nalaze se na poveznici:

https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2021/02/Preporuke-ugostitelji-12.2-FIN.docx

 
  • «
  •  Početak 
  •  « 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  » 
  •  Kraj 
  • »


Stranica 1 od 42

Važni linkovi

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner

Videozapisi - prezentacije obrtničkih zanimanja i tradicijski obrti i vještine

KATALOZI

Baner
Baner
Baner