OKKZZ.HR

  • Povećaj slova
  • Resetiraj
  • Smanji slova
Naslovna Cehovi Ceh ugostitelja
Ceh ugostitelja

Ceh ugostitelja OKKZŽ

E-mail Ispis


Predsjednik Ceha ugostitelja OKKZŽ: Ivan Đurkin Benkotić, UO Sveti Križ Začretje

Ostali članovi:

  • Marijan Jembrih  - potpredsjednik, UO Zlatar
  • Zdravko Mlakar, UO Bedekovčina
  • Damir Čuček, UO Krapina
  • Damir Tumpa, UO Krapinske Toplice
  • Dragutin Bračun, UO Pregrada
  • Darko Dominko, UO Zabok
  • Darko Grden, UO Stubica


 

Ceh ugostitelja HOK-a:Tražimo jednak tretman za sve

E-mail Ispis

Predsjednik Ceha ugostitelja Hrvatske obrtničke komore Joso Smolić: kod donošenja mjera tražimo jednak tretman za sve

S obzirom na trenutnu epidemiološku situaciju, Stožer civilne zaštite RH 14. listopada 2020. donio je Odluku o privremenom uređivanju rada i ograničavanju radnog vremena ugostiteljskih objekata i drugih pružatelja ugostiteljskih usluga, u kojoj stoji da ugostiteljski objekti mogu raditi od 6:00 do 24:00 sata.

„Iako svjesni da preporuke i mjere za ugostiteljsku djelatnost uvelike mijenjaju način ali i kapacitet rada ugostiteljskih objekata, Ceh ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore podržava epidemiološke mjere koje donosi struka, ali pritom traži jednak tretman za sve. Stožer civilne zaštite RH dao je dozvolu za rad McDRIVE linijama lanca restorana McDonald's nakon ponoći.

Ceh ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore traži "ravnopravan položaj za ostale ugostiteljske objekte koji mogu nuditi uslugu dostave i preuzimanja hrane na isti ili sličan način kao McDonald's.“, rekao je predsjednik Ceha ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore, Joso Smolić.

 

Mjere za ugostiteljske djelatnosti nužne

E-mail Ispis

Ceh ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-a: mjere za ugostiteljsku djelatnost nužne, tražimo uvažavanje naših prijedloga za oporavak i otpornost ugostiteljsko-turističkog sektora

Predstavnici Ceha ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore u prethodnim tjednima aktivno su sudjelovali u kreiranju mjera za ugostiteljstvo, na radnim sastancima održanim sa Stožerom civilne zaštite Republike Hrvatske

Zahtjevna epidemiološka situacija snažno se odrazila na poslovanje ugostiteljskih objekata i stavila ih u poziciju u kojoj značajno moraju mijenjati način rada kakav su dosad poznavali. Predstavnici ugostiteljske struke svjesni su kako je sigurnost njihovih gostiju i zaposlenika primarna te da jedino poštivajući mjere dogovorene sa Stožerom mogu nastaviti raditi. Pregovarajući o mjerama koje će se propisivati za ugostiteljstvo nastojalo se uz maksimalnu zaštitu gostiju minimalno opteretiti rad ugostitelja.

„Nažalost, mjere uvedene za ugostiteljsku djelatnost, a s obzirom na trenutnu epidemiološku situaciju i na procjene onog što nas čeka na zimu, su nužne. Stožer civilne zaštite imao je sluha za prijedloge Ceha ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-a pri donošenju mjera. Kako novonastala situacija uvelike utječe na poslovanje ugostitelja te smanjuje naše radne kapacitete, očekujemo da će Vlada uvažiti već iznesene prijedloge usmjerene ka omogućavanju opstanka ugostiteljskog sektora, ali i očuvanju radnih mjesta. Ceh ugostitelja i turističkih djelatnika, čim se oformila nova Vlada, uputio je  vrlo konkretan set prijedloga gospodarskih mjera nužnih za oporavak i otpornost cijelog ugostiteljsko-turističkog sektora. Također, pozivamo ostale dionike, poput lokalne uprave i samouprave, da nam izađu ususret u ovim uvjetima otežanog rada u dijelu poslovanja koji je pod njihovom ingerencijom.

Mi ugostitelji uložit ćemo dodatne napore kako bi se naši gosti osjećali zaštićeno, a istovremeno imali visoku kvalitetu usluge. Stoga pozivamo sve da nam u tome pomognu te da ostanemo odgovorni u ovim izvanrednim uvjetima.“, rekao je Joso Smolić, predsjednik Ceha ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-a.

Set mjera Hrvatske obrtničke komore za pomoć ugostiteljsko-turističkoj branši, sadrži sljedeće prijedloge:

  • Izjednačavanje stope PDV-a za pripremanje i usluživanje bezalkoholnih pića, toplih napitaka, vina i piva sa stopom PDV-a na pripremu i usluživanje hrane u ugostiteljstvu. Primjenu najniže stope PDV-a od 5% potrebno je uvesti kod pružanja ugostiteljskih usluga u objektima koji pripremaju hranu od domaćih namirnica.
  • Priznavanje troškova reprezentacije u 100 % iznosu kao izdatka.
  • Ukidanje poreza na potrošnju alkoholnih i bezalkoholnih pića u ugostiteljstvu.
  • Utvrđivanje zakonskog okvira koji omogućava jednostavan i brz način povremenog zapošljavanja  po modelu vaučera u poljoprivredi i ribarstvu.
  • Smanjivanje zakupnine u visini od 50% za poslovne prostore u vlasništvu države.
  • Nastavak produljenja potpora za očuvanje radnih mjesta sve dok poslovni subjekti mogu dokazati odgovarajući pad prihoda u odnosu na isti period u prošloj godini.
  • Ponovna aktivacija posebne HAMAG-BICRO kreditne linije potpore poslovnim subjektima pogođenim COVID-19 epidemijom koja je bila otvorena u travnju, ali je nažalost vrlo brzo zatvorena. Smatramo da bi trebalo ubrzati proces i pojednostavniti postupak prijave za ovu kreditnu liniju.
  • Uspostava kreditne linije potpore turističkom sektoru ugroženom COVID-19 epidemijom posredstvom HABOR-a koja je pristupačna za obrtnike, mikro i male poduzetnike tj. s manjom granicom iskoristivosti (maksimalno do 200.000,00 kn umjesto dosadašnjih 750.000,00 kn)
  • Osiguravanje posebnog fonda bespovratnih sredstva za očuvanje i održivost obrtništva u ugostiteljsko - turističkom sektoru.

Zakonski osigurati uvjete za proglas moratorija za ukupni anuitet (glavnica i redovna kamata, zatezna kamata i bilo koja druga vrsta naknade) svim poslovnim subjektima u ugostiteljstvu i turizmu dok traju posebne okolnosti.

 

Besplatna tri mjeseca korištenja digitalne usluge " Smart Service " za ugostitelje

E-mail Ispis

Hrvatska obrtnička komora prepoznala je potrebe svojih članova te je u suradnji s partnerom ugostiteljima omogućila besplatno korištenje digitalnog servisa za naručivanje hrane i pića u razdoblju od tri mjeseca. Svrha ovog projekta je dati podršku poslovanju ugostitelja te olakšati njihov radni proces, osigurati alat koji je dio digitalne ere u kojoj se nalazimo, a gostima pružiti još kvalitetniju uslugu.

  • Što je Smart Service? Višejezičan servis koji omogućuje gostu da uz pomoć smartphone-a na jednostavan način pregleda i naruči hranu i piće za svoj stol.
  • Prednosti za goste: višejezičan pregled ponude i događanja, smanjuje se vrijeme čekanja narudžbe, fotografije artikla uz detaljan opis (alergeni, sastav i sl.).
  • Prednosti za ugostitelje: ubrzava proces narudžbe, mogućnost oglašavanja specijalnih ponuda i događanja, pregledna statistika narudžbi prometa.
  • Kako radi: skeniranjem QR koda gost se spaja na Smart Service bez potrebe za preuzimanjem, instaliranjem i ostavljanjem osobnih podataka.
  • Nakon odabira proizvoda i načina plaćanja narudžba stiže na ekran ugostitelja s brojem stola.

Kako bi mogli pristupiti ovoj aplikaciji, potrebno je izvršiti prijavu putem linka koji se nalazi ovdje.

Na istom linku  nalazi se i kratki video koji korisnika upoznaje s aplikacijom.

Upute za korištenje možete preuzeti OVDJE.

Za sve upite vezane uz tehnička pitanja o aplikaciji e-mail adresa je Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript , a o uvjetima korištenja možete se obratiti na e-mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript .

Pozivamo ugostitelje da se prijave i iskoriste mogućnost besplatnog korištenja usluge u probnom periodu od 3 mjeseca.

 

HZJZ objavio dvije nove preporuke za catering djelatnosti

E-mail Ispis

HZJZ objavio je dvije nove preporuke vezane za obavljanje djelatnosti pripreme i posluživanja hrane (catering) i za sprječavanje zaraze bolešću COVID-19 tijekom održavanja javnih događanja i okupljanja.

Preporuke za obavljanje djelatnosti pripreme i posluživanja hrane (catering) dostupne su OVDJE.

Preporuke za sprječavanje zaraze bolešću COVID-19 tijekom održavanja javnih događanja i okupljanja dostupne su OVDJE.

 

Klikom do brže narudžbe

E-mail Ispis

Hrvatska obrtnička komora prepoznala je potrebe svojih članova te je u suradnji s partnerom izradila aplikaciju namijenjenu ugostiteljima. Svrha ovog projekta je dati podršku poslovanju ugostitelja u novonastalim izazovnim okolnostima zbog koronavirusa, ali i osigurati alat koji je dio digitalne ere u kojoj se nalazimo.

Digitalna aplikacija predstavljena je u Hrvatskoj obrtničkoj komori, Velikoj dvorani Matice hrvatskih obrtnika koji je za potrebe predstavljanja  aplikacije pretvorena u 'Caffe bar HOK'.

Predstavljen je Smart Service višejezični servis koji omogućava gostu da uz pomoć smartphone-a na jednostavan način pregleda ponudu ugostiteljskog objekta te naruči hranu i piće za svoj stol. Bez preuzimanja i instaliranja aplikacije, bez ostavljanja podataka, već samo koristeći QR kod koji se nalazi na stolu, svaki gost brzo i jednostavno dolazi do željene ugostiteljske usluge. Osim što se smanjuje vrijeme čekanja narudžbe za gosta i ostvaruje efikasnija usluga, osoblju objekta omogućava se pregledna statistika u realnom vremenu. Svaki ugostiteljski objekt aplikaciju može prilagoditi svojoj ponudi bez dodatnih ulaganja.

„Dinamična vremena u kojima živimo, zahtijevaju stalnu prilagodbu i unaprjeđenje poslovanja svake djelatnosti. Hrvatska obrtnička komora inicirala je razvoj pametne aplikacije koja unapređuje poslovanje svojih članova ugostitelja. Platforma koju smo predstavili bit će dana na besplatno korištenje svim našim članovima ugostiteljima kroz iskustveni period od tri mjeseca. Vjerujemo da će naši ugostitelji prepoznati ovaj projekt kao podršku njihovom efikasnom poslovanju. Digitalna platforma koju smo danas predstavili namijenjena je ugostiteljima, međutim mi već razmišljamo kako je prilagoditi i našim drugim djelatnostima“, istaknuo je Dragutin Ranogajec, predsjednik Hrvatske obrtničke komore.

Letak je dostupan OVDJE.

 
  • «
  •  Početak 
  •  « 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  » 
  •  Kraj 
  • »


Stranica 1 od 6

Važni linkovi

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner

Videozapisi - prezentacije obrtničkih zanimanja i tradicijski obrti i vještine

KATALOZI

Baner
Baner
Baner