OKKZZ.HR

  • Povećaj slova
  • Resetiraj
  • Smanji slova
Naslovna Sveti Križ Začretje
Sveti Križ Začretje

Poziv na HACCP radionicu

E-mail Ispis

Sektor za turizam pri Hrvatskoj gospodarskoj komori u suradnji sa Županijskim komorama i Centrom za kvalitetu pri HGK organizira ciklus edukacija na temu: HACCP – sigurnost hrane, zakonodavni okvir za turistička seljačka domaćinstva i ugostiteljske objekte. Prva u nizu od četiri edukacija održati će se
                                                                        u utorak 20.05.2014. godine u 12,00 sati

u prostorijama HGK ŽK Krapina, Trg Lj. Gaja 5, Krapina.

Edukacije su besplatne a organiziraju se u okviru Programa pomoći subjektima u poslovanju s hranom HGK. Namijenjene su ugostiteljskim objektima i turističkim seljačkim domaćinstvima koji proizvode, prerađuju, pripremaju, distribuiraju, uslužuju ili na bilo koji drugi način posluju s hranom.
Cilj edukacija je upoznati polaznike sa zakonodavnim okvirom i uvjetima koje propisuju Uredba (EZ) br. 178/2002 (tzv. Zakon o hrani), Uredba (EZ) br. 852/2004 o higijeni hrane i Uredba (EZ) br. 853/2004 o utvrđivanju higijenskih pravila za hranu životinjskog podrijetla, te jednostavnim i praktičnim primjerima pomoći subjektima u uspostavi, provođenju i održavanju sustava sigurnosti hrane temeljenom na HACCP načelima. Voditelj edukacije je mr.sc. Nevenka Gašparac, DVM pomoćnik direktora Centra za kvalitetu pri HGK.

 Ukoliko ste zainteresirani sudjelovati na predmetnoj edukaciji, molimo Vas da popunjenu prijavnicu dostavite na e-mail: lsipek@hgk.hr ili na fax: 049/371 884 najkasnije do 16. svibnja 2014. godine.

 

Attachments:
Download this file (PRIJAVNICA (2).doc)PRIJAVNICA (2).doc[ ]113 Kb
 

Periodička izobrazba vozača - KOD 95

E-mail Ispis

U skladu sa Zakonom o prijevozu u cestovnom prometu (NN 82/2013), a koji je usklađen sa Direktivom 2003/59/EZ, obavještavamo članove kako je ispred Obrtničke komore Krapinsko-zagorske županije prema Veleučilištu Hrvatsko zagorje Krapina, upućen upit o mogućnosti organizacije «Periodičke izobrazbe vozača» za 2014. godinu po što povoljnijoj cijeni za članstvo tj. obrtnike prijevoznike i njihove djelatnike u Krapinsko-zagorskoj županiji u gradu Krapini. Sukladno navedenom, Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina organizira periodičku izobrazbu vozača vikendom (subota-nedjelja) u 4 termina u 2014. godini:

1. termin: 10. i 11. svibnja / 17. i 18. svibnja;

2. termin: 24. i 25. svibnja / 31. svibnja i 01. lipnja;

3. termin: 07. i 08. lipnja / 14. i 15. lipnja;

4. termin: 28. i 29. lipnja /  05. i 06. srpnja;

Sve detaljne informacije  i prijave dostupne su u Udruženju obrtnika Sveti Križ Začretje.

 

SRETAN USKRS

E-mail Ispis

                                          

 

Hodogram postupanja kod registracije obrtnika za korištenje e-trošarine

E-mail Ispis

Kako bi olakšala registraciju obrtnika za korištenje usluge e-trošarine Carinska uprava Ministarstva financija objavljuje hodogram postupanja kod registracije. 

1. Upis u Registar trošarinskih obveznika (upisuje se podnošenjem obrasca PUR nadležnom carinskom uredu; Prilog 14 Pravilnika o trošarinama (obrazac dostupan na linku: http://www.carina.hr/Dokumenti/Propisi.aspx?i=13).

2. Upis u Registar carinskih obveznika, ukoliko se radi o trošarinskom obvezniku obrtniku (prijava se vrši temeljem popunjenog zahtjeva objavljenog pod linkom e-Trošarine (http://www.carina.hr/Carina/eTrosarine.aspx) i dostavljenog putem fax-a na jedan od slijedećih brojeva: 01/6211-004, 01/6211-002, 01/6211-006, 01/6211-322, 01/6211-447).

3. Registrirati se u G2B sustavu Carinske uprave, koristeći prethodno pribavljeni pristupni i potpisni digitalni certifikat koji izdaje FINA, kako bi mogao pristupiti aplikaciji e-Trošarine – ukoliko sam podnosi Z-ORT obrazac elektroničkim putem,

4. Opunomoćiti knjigovodstveni servis (dostavom obrasca punomoći nadležnom Carinskom uredu) – ukoliko gospodarstvenik želi da knjigovodstveni servis u njegovo ime i za njegov račun podnosi Z-ORT obrazac elektroničkim putem (obrazac punomoći i pojašnjenja su dostupna na linku: http://www.carina.hr/Carina/eTrosarine.aspx. odnosno u dokumentima pod naslovom: Zastupanje trošarinskih i poreznih obveznika i Zastupanje trošarinskih i poreznih obveznika-obrazac punomoći).

Ako gospodarstvenik već posluje sa Poreznom upravom ili HZMO-om elektroničkim putem i posjeduje digitalni certifikat (pristupni i potpisni) izdan od FINA-e, isti mu je valjan i za poslovanje s Carinskom upravom. 

Registraciji u G2B sustav trošarinski obveznik pristupa nakon upisa u prethodno navedena dva registra, i to na način da putem Internetske stranice Carinske uprave (http://www.carina.hr/e_carina/G2B.aspx), ispuni prijavu gospodarskog subjekta i administratora za korištenje usluga e-Carine, gdje popunjava Obrazac prijave i učitava digitalni certifikat.

Bitno je naglasiti da je prilikom popunjavanja obrasca prijave potrebno označiti kvačicom da se gospodarstvenik registrira za uslugu e-Trošarine.

Po završetku prijave gospodarstvenik je dužan ispisati popunjeni obrazac, isti ovjeriti potpisom i pečatom bilo gdje na obrascu te ovjereni obrazac dostaviti fax-om na broj 01/6511-889.

Kada se postupak registracije gospodarskog subjekta u G2B sustavu provede, gospodarstvenik koji je podnio prijavu biti će putem e-mail poruke obaviješten da je registracija uspješno provedena. 

Nakon registracije potrebno je pristupiti administraciji korisnika usluga e-Carine gdje će navesti podatke o osobi koja će koristiti usluge e-Carine, odnosno podnositi obrazac Z-ORT putem aplikacije e-Trošarine. 

U slučaju kada trošarinski obveznik ne podnosi sam obrazac Z-ORT, već u njegovo ime i za njegov račun to čini knjigovodstveni servis, tada će knjigovodstveni servis pristupiti registraciji u G2B sustav Carinske uprave.

Knjigovodstveni servis će se registrirati u G2B servis sa svojim podacima i svojim certifikatom (u ovom slučaju gospodarstvenici ne trebaju digitalne certifikate), a u samoj aplikaciji će mu se prikazati lista opunomoćitelja za koje je dostavio obrazac punomoći nadležnom carinskom uredu.

 

E-prijave na mirovinsko osiguranje obvezne od 31.ožujka 2014.

E-mail Ispis

Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje podsjeća obveznike podnošenja prijava na mirovinsko osiguranje sa više od 3 osiguranika da su nakon 31. ožujka 2014. dužni podnositi prijave elektroničkim putem (E-prijave).

Preduvjet za korištenje usluge E-prijave je:

• kvalificirani poslovni certifikat koji izdaje Financijska agencija (FINA), a pohranjen je na čip kartici (Smart card) ili USB tokenu, i
• registracija korisnika (popunjavanjem Pristupnog lista na www.mirovinsko.hr).

Korisnici koji posjeduju Finin certifikat koji sadrži OIB (izdan nakon 11. ožujka 2013.), a ujedno su i ovlaštene osobe za zastupanje obveznika doprinosa, Pristupni list za uslugu E-prijave mogu potpisati i predati elektroničkim putem (preko www.mirovinsko.hr), bez potrebe odlaska na šalter.

Iznimno novi korisnici mogu otvoriti korisnički račun i popunjavanjem „papirnatog“ Pristupnog lista (dostupan na www.mirovinsko.hr), koji je potrebno ovjeriti i zajedno s pripadajućom dokumentacijom predati na najbliže područne službe/ureda/ispostave Zavoda.

Podsjećamo da je od početka godine na snazi obveza podnošenja prijava i odjava na mirovinsko osiguranju u roku 24 sata.
Dodatne informacije dostupne su svakim radnim danom od 8,00 do 16,00 sati na INFO telefonima Zavoda 0800 – 45 95 (besplatni), 01/ 45 95 011, kao i na web stranici Zavoda - www.mirovinsko.hr.

 


Stranica 8 od 14

Važni linkovi

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner

Videozapisi - prezentacije obrtničkih zanimanja i tradicijski obrti i vještine

KATALOZI

Baner
Baner
Baner