OKKZZ.HR

  • Povećaj slova
  • Resetiraj
  • Smanji slova
Naslovna Sveti Križ Začretje
Sveti Križ Začretje

SRETAN USKRS

E-mail Ispis

                                          

 

Hodogram postupanja kod registracije obrtnika za korištenje e-trošarine

E-mail Ispis

Kako bi olakšala registraciju obrtnika za korištenje usluge e-trošarine Carinska uprava Ministarstva financija objavljuje hodogram postupanja kod registracije. 

1. Upis u Registar trošarinskih obveznika (upisuje se podnošenjem obrasca PUR nadležnom carinskom uredu; Prilog 14 Pravilnika o trošarinama (obrazac dostupan na linku: http://www.carina.hr/Dokumenti/Propisi.aspx?i=13).

2. Upis u Registar carinskih obveznika, ukoliko se radi o trošarinskom obvezniku obrtniku (prijava se vrši temeljem popunjenog zahtjeva objavljenog pod linkom e-Trošarine (http://www.carina.hr/Carina/eTrosarine.aspx) i dostavljenog putem fax-a na jedan od slijedećih brojeva: 01/6211-004, 01/6211-002, 01/6211-006, 01/6211-322, 01/6211-447).

3. Registrirati se u G2B sustavu Carinske uprave, koristeći prethodno pribavljeni pristupni i potpisni digitalni certifikat koji izdaje FINA, kako bi mogao pristupiti aplikaciji e-Trošarine – ukoliko sam podnosi Z-ORT obrazac elektroničkim putem,

4. Opunomoćiti knjigovodstveni servis (dostavom obrasca punomoći nadležnom Carinskom uredu) – ukoliko gospodarstvenik želi da knjigovodstveni servis u njegovo ime i za njegov račun podnosi Z-ORT obrazac elektroničkim putem (obrazac punomoći i pojašnjenja su dostupna na linku: http://www.carina.hr/Carina/eTrosarine.aspx. odnosno u dokumentima pod naslovom: Zastupanje trošarinskih i poreznih obveznika i Zastupanje trošarinskih i poreznih obveznika-obrazac punomoći).

Ako gospodarstvenik već posluje sa Poreznom upravom ili HZMO-om elektroničkim putem i posjeduje digitalni certifikat (pristupni i potpisni) izdan od FINA-e, isti mu je valjan i za poslovanje s Carinskom upravom. 

Registraciji u G2B sustav trošarinski obveznik pristupa nakon upisa u prethodno navedena dva registra, i to na način da putem Internetske stranice Carinske uprave (http://www.carina.hr/e_carina/G2B.aspx), ispuni prijavu gospodarskog subjekta i administratora za korištenje usluga e-Carine, gdje popunjava Obrazac prijave i učitava digitalni certifikat.

Bitno je naglasiti da je prilikom popunjavanja obrasca prijave potrebno označiti kvačicom da se gospodarstvenik registrira za uslugu e-Trošarine.

Po završetku prijave gospodarstvenik je dužan ispisati popunjeni obrazac, isti ovjeriti potpisom i pečatom bilo gdje na obrascu te ovjereni obrazac dostaviti fax-om na broj 01/6511-889.

Kada se postupak registracije gospodarskog subjekta u G2B sustavu provede, gospodarstvenik koji je podnio prijavu biti će putem e-mail poruke obaviješten da je registracija uspješno provedena. 

Nakon registracije potrebno je pristupiti administraciji korisnika usluga e-Carine gdje će navesti podatke o osobi koja će koristiti usluge e-Carine, odnosno podnositi obrazac Z-ORT putem aplikacije e-Trošarine. 

U slučaju kada trošarinski obveznik ne podnosi sam obrazac Z-ORT, već u njegovo ime i za njegov račun to čini knjigovodstveni servis, tada će knjigovodstveni servis pristupiti registraciji u G2B sustav Carinske uprave.

Knjigovodstveni servis će se registrirati u G2B servis sa svojim podacima i svojim certifikatom (u ovom slučaju gospodarstvenici ne trebaju digitalne certifikate), a u samoj aplikaciji će mu se prikazati lista opunomoćitelja za koje je dostavio obrazac punomoći nadležnom carinskom uredu.

 

E-prijave na mirovinsko osiguranje obvezne od 31.ožujka 2014.

E-mail Ispis

Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje podsjeća obveznike podnošenja prijava na mirovinsko osiguranje sa više od 3 osiguranika da su nakon 31. ožujka 2014. dužni podnositi prijave elektroničkim putem (E-prijave).

Preduvjet za korištenje usluge E-prijave je:

• kvalificirani poslovni certifikat koji izdaje Financijska agencija (FINA), a pohranjen je na čip kartici (Smart card) ili USB tokenu, i
• registracija korisnika (popunjavanjem Pristupnog lista na www.mirovinsko.hr).

Korisnici koji posjeduju Finin certifikat koji sadrži OIB (izdan nakon 11. ožujka 2013.), a ujedno su i ovlaštene osobe za zastupanje obveznika doprinosa, Pristupni list za uslugu E-prijave mogu potpisati i predati elektroničkim putem (preko www.mirovinsko.hr), bez potrebe odlaska na šalter.

Iznimno novi korisnici mogu otvoriti korisnički račun i popunjavanjem „papirnatog“ Pristupnog lista (dostupan na www.mirovinsko.hr), koji je potrebno ovjeriti i zajedno s pripadajućom dokumentacijom predati na najbliže područne službe/ureda/ispostave Zavoda.

Podsjećamo da je od početka godine na snazi obveza podnošenja prijava i odjava na mirovinsko osiguranju u roku 24 sata.
Dodatne informacije dostupne su svakim radnim danom od 8,00 do 16,00 sati na INFO telefonima Zavoda 0800 – 45 95 (besplatni), 01/ 45 95 011, kao i na web stranici Zavoda - www.mirovinsko.hr.

 

Poziv na informativnu radionicu "Poduzetnički impuls 2014"

E-mail Ispis

Krapinsko-zagorska županija, Zagorska razvojna agencija d.o.o., Hrvatska gospodarska komora Županijska komora Krapina i Obrtnička komora Krapinsko-zagorske županije u suradnji s Ministarstvom poduzetništva i obrta, organiziraju prezentaciju Programa poticanja poduzetništva i obrta za 2014. godinu pod nazivom  „PODUZETNIČKI IMPULS“.

Informativna radionica će se održati 26. veljače 2014. godine s početkom u 12:00 sati u Krapini u Festivalskoj dvorani Pučkog otvorenog učilišta, Šetalište hrvatskog narodnog preporoda 13. 

Za sudjelovanje na informativnoj radionici potrebno je popuniti Prijavni obrazac koji se nalazi u prilogu dopisa najkasnije do 24. veljače 2014. godine.

 

Natječaj Ministarstva poduzetništva i obrta

E-mail Ispis

Ministarstvo poduzetništva i obrta objavilo je javni poziv na dostavu prijava za projekt iz strukturnih fondova EU pod nazivom Povećanje gospodarske aktivnosti i konkurentnosti malog i srednjeg poduzetništva.


Natječaj je objavljen 23. prosinca, a rok za dostavu projektnih prijava je 21. veljače 2014. godine.

Poduzetnicima će na raspolaganju biti bespovratna sredstva u ukupnom iznosu od 255,7 milijuna kuna (oko 34 milijuna eura), od čega su sredstva EU 31 milijun eura, a Hrvatske 3 milijuna eura. Iznosi pojedinačnih potpora kretat će se od 3,8 milijuna kuna do maksimalnih 26 milijuna kuna, a sufinanciranje je 50 posto ako se radi o srednjem poduzetniku, a 60 posto ako je riječ o malom i mikro poduzetniku.

Potpore su namijenjene poduzećima u sektoru proizvodnje i turizma, a dodjeljivat će se, primjerice, za modernizaciju, izgradnju ili dogradnju poslovnih zgrada, nabavku novih tehnologija i opreme, širenje proizvodnje, a u sektoru turizma u osuvremenjivanje i unapređenje kvalitete smještajnih objekata, modernizaciju, izgradnju, dogradnju smještajnih kapaciteta, itd.

Više informacija na www.minpo.hr.

Upiti za pojašnjenjima Poziva mogu se poslati najkasnije 21 dan prije isteka roka za podnošenje prijava, uz obvezno navođenje broja Poziva, na slijedeće kontakte:
  Adresa elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript
Faks: + 385 1 610 64 98

 


Stranica 7 od 13

Važni linkovi

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner

Videozapisi - prezentacije obrtničkih zanimanja i tradicijski obrti i vještine

KATALOZI

Baner
Baner
Baner