OKKZZ.HR

  • Povećaj slova
  • Resetiraj
  • Smanji slova
Naslovna Klanjec
Klanjec

SAJAM SLASTIČARSTVA -RIMINI

E-mail Ispis

Obrtnička komora Krapinsko-zagorske županije, zahvaljujući sredstvima Krapinsko-zagorske županije, organizira dvodnevni posjet 41. Međunarodnom sajmu sladoledarstva, slastičarstva, pekarstva i kave SIGEP u Riminiju dana 18. i 19. siječnja 2020. godine (subota/nedjelja). Vise o sajmu na (https://en.sigep.it/)  

Pozivaju se svi zainteresirani članovi OKKZŽ da svoje prijave dostave u matična Udruženja obrtnika OKKZŽ  do 17. 12. 2019. godine.

  

 

Add attachmentAdd attachment

Ažurirano Petak, 13 Prosinac 2019 09:08

 

NADZOR FISKALIZACIJE

E-mail Ispis

 

U sklopu redovnih nadzornih aktivnosti ovlašteni službenici Ministarstva financija, Porezne i Carinske uprave provodit će nadzore fiskalizacije u razdoblju od 12. – 18.12.2019. godine na cijelom području Republike Hrvatske s ciljem sprečavanja sive ekonomije te zaštite Državnog proračuna i poreznih obveznika koji uredno ispunjavaju svoje porezne obveze.

Nadzornim aktivnostima bit će obuhvaćeni porezni obveznici koji obavljaju djelatnost:

 

- G 47.8 – Trgovina na malo na štandovima i tržnicama,

- H 49.32 – Taksi služba,

- I 55 – Smještaj i

- I 56 – Djelatnosti pripreme i usluživanja hrane i pića.

 

 

PRIJEVOZ ZA VLASTITE POTREBE - OBAVEZA

E-mail Ispis

Obavještavamo Vas o zakonskoj obavezi- sukladno članku 93. stavkama 6. i 7. Zakona o prijevozu u cestovnom prometu (NN 41/18 i 98/19) obrtnika koji imaju vozila za prijevoz tereta za vlastite potrebe u unutarnjem i međunarodnom prijevozu čija najveća dopuštena masa prelazi 3,5 tone pa do 12 tona   moraju ishodovati POTVRDU O PRIJAVI PRIJEVOZA ZA VLASTITE POTREBE.

Prijava prijevoza za vlastite potrebe izdaje se na neodređeno vrijeme.     

                                                                                                                                                                                                           

Napomena: teretno vozilo najveće dopuštene mase preko 12 tona, može obavljati djelatnost prijevoza tereta za vlastite potrebe, isključivo temeljem licencije iz članka 14. stavka 2. postavka 1., a sukladno članku 95. stavka 4. Zakona o prijevozu u cestovnom prometu.

 

Zahtjev za izdavanje potvrde se podnosi u Uredu državne uprave-Služba za gospodarstvo u Klanjcu (uredovni dani ponedjeljak i srijeda).

 Uz zahtjev se prilaže - sukladno odredbama članka 93. stavka 1., 2., 3. i 4. Zakona o prijevozu u cestovnom prometu :

1 ) Preslika rješenja o upisu djelatnosti u obrtni registar, koju izdavatelj

     Prijave prijevoza za vlastite potrebe pribavlja po službenoj dužnosti i obrtnica

2 ) Preslika prometnih dozvola, odnosno ugovor o leasingu, najmu ili zakupu vozila, za svako

     vozilo kojim će se obavljati djelatnost prijevoza za vlastite potrebe,

3 ) Potvrda o zaposlenoj osobi  za vozila čija najviša dopuštena masa prelazi 3500 kg, a

     dokazuje isto ugovorom o radu ili prijavom na mirovinsko i zdravstveno osiguranje ili

     zadnjim isplatnim listićem od plaće ili prijavu – registraciju obrta ili obrtnicu

4 ) Dokaz o uplati upravne pristojbe:

 U iznosu: 500,00 kuna na račun proračuna Republike Hrvatske

            broj računa: HR121001005-1863000160

            primatelj: državni proračun RH

            model: HR64

            poziv na broj odobrenja: 5002-----OIB

            opis plaćanja: državne upravne pristojbe za izdavanje Prijave prijevoza za vlastite

            potrebe u unutarnjem prijevozu

         + 35.00 kuna za izdavanje izvoda prijave prijevoza za vlastite potrebe za pojedino vozilo

 

PRIJEVOZ OSOBA I TERETA ZA VLASTITE POTREBE

Opće odredbe o obavljanju prijevoza za vlastite potrebe

Članak 93. (NN 98/19)

1. Vozila koja se koriste za prijevoz za vlastite potrebe moraju biti u vlasništvu prijevoznika koji obavlja prijevoz za vlastite potrebe ili moraju biti uzeta u zakup od strane prijevoznika na temelju ugovora o zakupu ili leasingu ili moraju biti na raspolaganju za korištenje temeljem druge osnove (podzakup i sl.).

2. Dokaz o raspoloživosti vozila za prijevoz tijekom obavljanja prijevoza za vlastite potrebe prijevoznik mora imati u vozilu (ugovor, sporazum, i sl.).

3. Vozilom kojim prijevoznik obavlja prijevoz za vlastite potrebe mora upravljati osoba zaposlena kod prijevoznika – pravne osobe, prijevoznika – fizičke osobe obrtnika ili sama fizička osoba – obrtnik prijevoznik.

4.  Dokaz da je osoba koja obavlja prijevoz za vlastite potrebe zaposlena kod prijevoznika – pravne osobe, prijevoznika – fizičke osobe obrtnika ili je sama fizička osoba – obrtnik prijevoznik, prijevoznik tijekom obavljanja prijevoza mora imati u vozilu (ugovor o radu ili prijavu na mirovinsko i zdravstveno osiguranje ili zadnji isplatni listić od plaće ili prijavu – registraciju obrta ili obrtnicu).

5. Vozila kojima prijevoznik obavlja prijevoz za vlastite potrebe moraju biti označena i opremljena sukladno propisu iz članka 13. stavka 7. Zakona.

6. Prijevoznik koji obavlja prijevoz za vlastite potrebe isto je dužan prijaviti uredu državne uprave u županiji u kojoj ima sjedište ili prebivalište, odnosno upravnom tijelu Grada Zagreba nadležnom za poslove prometa.

7. Ured državne uprave u županiji, odnosno upravno tijelo Grada Zagreba nadležno za poslove prometa prijevozniku rješenjem izdaje Prijavu prijevoza za vlastite potrebe i upisuje ju u Nacionalni registar cestovnih prijevoznika.

8. Prijevoznik može započeti obavljanje prijevoza za vlastite potrebe s danom izdavanja Prijave prijevoza za vlastite potrebe.

9. Prijava prijevoza za vlastite potrebe izdaje se na neodređeno vrijeme.

10. Izvod Prijave prijevoza za vlastite potrebe izdaje se prijevozniku za svako vozilo kojim se obavlja prijevoz za vlastite potrebe, o čemu se podaci upisuju u Nacionalni registar cestovnih prijevoznika.

11. Izvod Prijave prijevoza za vlastite potrebe iz stavka 10. ovog članka prijevoznik tijekom prijevoza mora imati u vozilu.

12. Prijevoznik koji ima neku od licencija iz članka 14. stavka 2. ovoga Zakona ili licenciju Zajednice za prijevoz tereta ili putnika prijevoz za vlastite potrebe obavlja temeljem te licencije.

 

NASTAVAK SURADNJE HEP-a i HOK-a

E-mail Ispis

Povlaštene cijene električne energije za sve obrtnike na području cijele Republike Hrvatske.

Hrvatska obrtnička komora (HOK) i HEP Opskrba danas su potpisali drugi Dodatak Sporazumu o poslovnoj suradnji koji obrtnicima osigurava jedinstvene uvjete opskrbe električnom energijom na području cijele Republike Hrvatske. Svi članovi HOK-a na području cijele Republike Hrvatske imaju mogućnost ugovaranja posebnih uvjeta cijene nabave električne energije.
Dodatak Sporazuma potpisali su predsjednik HOK-a, Dragutin Ranogajec i direktor HEP Opskrbe, Mario Puntarić, a potpisivanjem Dodatka nastavlja uspješna dugogodišnja suradnja HOK-a i HEP Opskrbe u okviru projekta HOK Zajednička nabava. Višegodišnja uspješna suradnja HEP Opskrbe i HOK-a rezultirala je sklapanjem više od 10.000 ugovora o opskrbi električnom energijom.

Add attachmentAdd attachment
 
  • «
  •  Početak 
  •  « 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  » 
  •  Kraj 
  • »


Stranica 1 od 20

Važni linkovi

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner

Videozapisi - prezentacije obrtničkih zanimanja i tradicijski obrti i vještine

KATALOZI

Baner
Baner
Baner