OKKZZ.HR

  • Povećaj slova
  • Resetiraj
  • Smanji slova
Naslovna Klanjec
Klanjec

Humanitarna akcija Hrvatske obrtničke komore „Obrtnici za stradale od potresa“

E-mail Ispis

Hrvatska obrtnička komora donirala 50 agregata za struju, otvoren i žiro račun na koji će se prikupljati sredstva za potrebe stradalih u potresu

Predsjednik Hrvatske obrtničke komore Dragutin Ranogajec s kolegama obrtnicima posjetio je područja stradala u potresu. Mnogi obrtnici ostali su bez prostorija za rad, ali i vlastitih domova, materijalna šteta je velika te je pitanje kada će uopće moći ponovno pokrenuti poslovanje.

Na današnjoj izvanrednoj sjednici Upravnog odbora Hrvatske obrtničke komore donesena je odluka o otvaranju posebnog žiro-računa i pokretanju humanitarne akcije naziva „Obrtnici za stradale od potresa“ koja ima za cilj prikupljanje novčanih sredstava za pomoć stradalima od potresa. Obrtnici iz cijele Hrvatske, kao i kolege obrtnici iz drugih zemalja pokazali su ogroman interes za pomoć stradalim područjima, pa ih pozivamo da se  uključe i uplate sredstva na žiro račun otvoren za donacije. Prikupljena sredstva bit će namjenski raspoređena tamo gdje je pomoć najpotrebnija.

Broj žiro-računa na koji se mogu uplatiti donacije je HR29 2340 0091 5111 1052 1, s pozivom na broj HR00  OIB uplatitelja.

Za uplate iz inozemstva potrebno je navesti swift adresu: PBZGHR2X

Hrvatska obrtnička komora donirala je 50 agregata od 2kW, 28.000 m2 plastične folije za pokrivanje uništenih krovišta te organizirala dostavu 200 kg kruha dnevno u Petrinju. Pomoć je to koja je potrebna trenutno, jer je puno ljudi ostalo bez svojih domova, a pojedina mjesta još uvijek nemaju struju, s obzirom da će uklanjanje kvarova na mrežama potrajati.

Ceh ugostitelja HOK-a i Udruženja ugostitelja Grada Zagreba pripremaju dnevno 300 toplih obroka koji se razvoze stradalima u koordinaciji s Obrtničkom komorom Sisačko-moslavačke županije i Udruženjem obrtnika Sisak.

Pomoć u saniranju štete uzrokovane potresima na ovom području bit će potrebna kroz duže vrijeme, stoga svi oni koji su na bilo koji način oštećeni, moraju znati da nisu prepušteni sami sebi.

 

Porezne informacije vezane uz izvanredno stanje izazvano širenjem virusa COVID-19

E-mail Ispis

Pravo na nadoknadu plaćenih svih ili dijela fiksnih troškova za mjesec prosinac 2020. ostvaruju:

  • poduzetnici kojima je Odlukom Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 27. studenoga 2020. godine obustavljen rad
  • poduzetnici kojima je pad prihoda/primitaka u mjesecu prosincu 2020. godine u odnosu na prosinac 2019. godine bio najmanje 60%
  • poduzetnici koji su započeli s radom tijekom 2020. godine kojima je pad prihoda/primitaka  u mjesecu prosincu 2020. godine u odnosu na studeni 2020. godine bio najmanje 60%​

Poduzetnici s ostvarenim padom prihoda/primitaka od 60% do 90% ostvaruju pravo na nadoknadu iznosa plaćenih fiksnih troškova poslovanja razmjerno padu prihoda/primitka, a oni koji su imali pad prihoda/primitaka iznad 90% nadoknadu plaćenih fiksnih troškova poslovanja u cijelosti.

Poduzetnicima u sustavu poreza na dodanu vrijednost priznaju se troškovi bez poreza na dodanu vrijednost. ​

Pod fiksnim troškovima podrazumijevaju se:

  • mjesečni trošak najma, zakupa odnosno koncesijske naknade poslovnog prostora u kojem se obavlja djelatnost,
  • trošak obvezne pričuve,
  • mjesečni trošak električne energije, vode uz pripadajuće naknade, plin, troškovi vezani uz korištenje toplinarske mreže i odvoz komunalnog otpada,
  • trošak komunalne naknade,
  • mjesečni trošak direktne spomeničke rente,
  • mjesečna pristojba HRT-a, mjesečna naknada za javno korištenje glazbe, mjesečna pretplata na dnevne, tjedne i mjesečne tiskovine,
  • mjesečni trošak interneta i fiksne telefonske linije,
  • mjesečni trošak usluge knjigovodstvenog servisa i
  • 1/12 iznosa godišnje naknade za priređivanje igara na sreću u casinima, na automatima i igre klađenja,  izuzev godišnje naknade za internet klađenja i internet casina

Zahtjev za nadoknadu dijela ili svih p​laćenih fiksnih troškova u sklopu mjere Potpore za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim Koronavirusom (COVID-19) ​poduzetnici podnose Ministarstvu financija, Poreznoj upravi.

Popunjen Zahtjev podnosi se nadležnoj ispostavi Porezne uprave putem sustava ePorezna​ najkasnije do 15. veljače 2021. Iznimno, poduzetnici koji nisu korisnici ePorezne dostavljaju popunjen Zahtjev korištenjem servisa Porezne uprave „Pišite nam“.

Više informacija dostupno je na stranicama Porezne uprave.

 

Nove osnovice za obračun doprinosa za obvezna osiguranja za 2021.

E-mail Ispis

 

Ministar financija donio je Naredbu o iznosima osnovica za obračun doprinosa za obvezna osiguranja za 2021. g. (Narodne novine 141/2020 ).

Sve mjesečne i godišnje osnovice u sustavu obveznih doprinosa za 2021. godinu ovise o prosječnom iznosu mjesečne plaće (bruto) isplaćene po  jednom zaposlenom kod pravnih osoba u Republici Hrvatskoj u razdoblju siječanj-kolovoz 2020. godine, koja iznosi 9.181,00 kn prema objavi Državnog zavoda za statistiku.

Nove iznose osnovica za obračun doprinosa za obvezna osiguranja za 2021. godinu možete pogledati OVDJE.

 

Podsjetnik o obvezi prijave promjene podataka u sustavu fiskalizacije

E-mail Ispis

Vezano uz nove protuepidemijske mjere Vlade Republike Hrvatske  u svrhu sprječavanja širenja zaraze virusom COVID-19 od 26. studenog 2020. godine između ostalog navedena je i odluka o privremenom uređivanju rada i ograničavanju radnog vremena ugostiteljskih objekata i drugih pružatelja ugostiteljskih usluga.

Podsjećamo sve ugostitelje na obveze koje se odnose na promjenu radnog vremena obrta ili privremenu obustavu rada obrta, a proizlaze iz Zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom.

Navedenim Zakonom propisan je novi način dostavljanja podataka o  poslovnim prostorima u sustav fiskalizacije. Naime, svaki obveznik fiskalizacije iz čl. 15. st. 2. Zakona o fiskalizaciji, obvezan je Poreznoj upravi dostaviti podatke o poslovnim prostorima u kojima se obavlja djelatnost. Podatak o poslovnim prostorima treba sadržavati sljedeće podatke:

- OIB
- oznaku poslovnog prostora
- adresu poslovnog prostora
- tip poslovnog prostora
- vrstu djelatnosti koja se obavlja u poslovnom prostoru
- radno vrijeme i radne dane
- datum otvaranja poslovnog prostora
- datum zatvaranja poslovnog prostora
- status poslovnog prostora.

Oznaka poslovnog prostora treba biti označena na jednak način kao što će se navoditi na samom računu u dijelu broja računa – oznaka poslovnog prostora.
Adresa poslovnog prostora dostavlja se putem sustava ePorezna. Kao tip poslovnog prostora navodi se način poslovanja, kao što je internetska trgovina, pokretna trgovina i sl., ako se djelatnost obavlja na terenu ili ako je riječ o povremenim mjestima obavljanja djelatnosti. Vrsta djelatnosti koja se obavlja u poslovnom prostoru dostavlja se prema važećem šifarniku koji sadržava nacionalnu klasifikaciju djelatnosti. Obveznik fiskalizacije dostavlja podatak o datumu zatvaranja poslovnog prostora, ako se poslovni prostor privremeno ili trajno zatvara.

Ako dođe do promjene podataka o poslovnim prostorima koji su dostavljeni u PU, a osobito ako se u nekom poslovnom prostoru djelatnost prestane obavljati ili obveznik fiskalizacije počinje obavljati djelatnost u novom poslovnom prostoru, obveznik fiskalizacije obvezan je na propisani način, prije početka primjene promijenjenih podataka, dostaviti podatke o promjenama.

Podatke o poslovnom prostoru obveznik fiskalizacije koji naplaćuje u gotovini dostavlja po pojedinom poslovnom prostoru. Podaci se potpisuju ispravnim kvalificiranim digitalnim certifikatom te dostavljaju putem ePorezna s početkom obveze fiskalizacije, a prije početka dostave računa. Iznimno, porezni obveznici koji su obveznici fiskalizacije, a koji nemaju obvezu korištenja sustavom ePorezne i nemaju certifikat za pristup ePoreznoj, prijaviti će podatke o poslovnom prostoru službenicima u nadležnoj ispostavi Porezne uprave. Prijava podatka odvijat će se putem obrasca Prijava podataka u sustav fiskalizacije. Riječ je o obveznicima fiskalizacije koji nisu ujedno i obveznici PDV-a.

Ovdje možete preuzeti obrazac prijave podataka i prestanka primjene važenja podataka u sustavu fiskalizacije.

 
  • «
  •  Početak 
  •  « 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  » 
  •  Kraj 
  • »


Stranica 1 od 46

Važni linkovi

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner

Videozapisi - prezentacije obrtničkih zanimanja i tradicijski obrti i vještine

KATALOZI

Baner
Baner
Baner