OKKZZ.HR

  • Povećaj slova
  • Resetiraj
  • Smanji slova

Zagrebačka banka d.d.

E-mail Ispis PDF

Zagrebačka banka d.d. sponzor je aktivnosti promocije obrtništva Krapinsko-zagorske županije koje Obrtnička komora Krapinsko-zagorske županije vrši. Sve usluge Zagrebačke banke d.d. dostupne su na web stranici www.zaba.hr.

 

 

Nova mjera zadržavanja radnih mjesta za kolovoz i rujan 2021. godine

E-mail Ispis PDF

Upravno vijeće Hrvatskog zavoda za zapošljavanje donijelo je odluku o donošenju nove mjere - Program zadržavanja radnika u djelatnostima smanjene gospodarske aktivnosti za kolovoz i rujan 2021.

Cilj ove mjere je zadržavanje radnika u djelatnostima kojima je zbog posebnih okolnosti narušena gospodarska aktivnost.

Mjera Programa zadržavanja radnika u djelatnostima smanjene gospodarske aktivnosti za kolovoz je namijenjena poslodavcima iz sektora:

  • Prijevoz i skladištenje – prijevoz putnika i to kopnom, zrakom i vodom, te zračni prijevoz robe
  • Uslužne djelatnosti u vezi sa prijevozom
  • Djelatnosti pripreme i usluživanja pića (djelatnost 56.3)
  • Administrativne i pomoćne uslužne djelatnosti – samo djelatnosti iznajmljivanja i davanja u zakup (leasing) i putničke agencije, organizatori putovanja (turoperatori) i ostale rezervacijske usluge te djelatnosti povezane s njima
  • Umjetnost, zabava i rekreacija samo kreativne, umjetničke i zabavne djelatnosti, zabavne i rekreacijske djelatnosti i proizvodnja i prikazivanje filmova i video filmova, djelatnosti snimanja zvučnih zapisa i izdavanja glazbenih zapisa te distribucija istih
  • Organizatori kulturnih, poslovnih i sportskih događanja, organizatori sajmova i vjenčanja, te prateće djelatnosti poput tvrtki za najam opreme, audio i video snimanje, prodaju ulaznica, najam dvorana te ostale tvrtke koje većinu svojih prihoda ostvaruju od događanja i javnih okupljanja
  • Prevoditeljske djelatnosti i usluge tumača
  • Poslodavci s područja na kojima je proglašena katastrofa uzrokovana potresom za područje Sisačko- moslavačke, Zagrebačke i Karlovačke županije bez obzira na djelatnost uz dokaz pada prihoda/primitaka i to u slučaju kada su zbog objektivnih razloga poslovno-proizvodni procesi bitno smanjeni ili onemogućeni.

Ova mjera može biti dodijeljena svim poslodavcima koji su registrirali djelatnost i izvršili prijavu u sustav osiguranika HZMO-a do 28. veljače 2021. godine i to za radnike zaposlene najkasnije do 31. srpnja 2021. godine.

Poslodavcu se može odobriti korištenje potpore za kolovoz za sve radnike za koje poslodavac traži potporu ako do zaključno 24. rujna 2021. godine 70 i više posto radnika za koje poslodavac traži potporu posjeduje EU digitalnu COVID potvrdu ili su stekli uvjete za dobivanje iste sukladno pravilima o izdavanju EU digitalnih COVID potvrda u Republici Hrvatskoj.

Ako na dan 24. rujna 2021. godine manje od 70 posto radnika za koje poslodavac traži potporu posjeduje EU digitalnu COVID potvrdu ili su stekli uvjete za dobivanje iste, tada se postotak potpora može odobriti sukladno postotku radnika sa EU digitalnu COVID potvrdama ili koji su stekli uvjete za dobivanje iste od ukupnog iznosa potpore za sve radnike za koje poslodavac traži potporu.

Hrvatski zavod za zapošljavanje će do statističkog podatka o postotku EU digitalnih COVID potvrda ili stečenim uvjetima za posjedovanje EU digitalne COVID potvrde doći na temelju razmjene podatka sa nadležnim tijelima.

Isplata mjesečnih troškova plaće za kolovoz 2021. godine odobravat će se za zahtjeve zaprimljene od 8. rujna do zaključno 23. rujna 2021. godine.

Mjera Programa zadržavanja radnika u djelatnostima smanjene gospodarske aktivnosti za rujan namijenjena je poslodavcima iz sektora:

  • Administrativne i pomoćne uslužne djelatnosti – samo djelatnosti iznajmljivanja i davanja u zakup (leasing) i putničke agencije, organizatori putovanja (turoperatori) i ostale rezervacijske usluge te djelatnosti povezane s njima
  • Umjetnost, zabava i rekreacija samo kreativne, umjetničke i zabavne djelatnosti, zabavne i rekreacijske djelatnosti i proizvodnja i prikazivanje filmova i video filmova, djelatnosti snimanja zvučnih zapisa i izdavanja glazbenih zapisa te distribucija istih
  • Organizatori kulturnih, poslovnih i sportskih događanja, organizatori sajmova i vjenčanja, te prateće djelatnosti poput tvrtki za najam opreme, audio i video snimanje, prodaju ulaznica, najam dvorana te ostale tvrtke koje većinu svojih prihoda ostvaruju od događanja i javnih okupljanja
  • Prevoditeljske djelatnosti i usluge tumača
  • Poslodavci s područja na kojima je proglašena katastrofa uzrokovana potresom za područje Sisačko- moslavačke, Zagrebačke i Karlovačke županije bez obzira na djelatnost uz dokaz pada prihoda/primitaka i to u slučaju kada su zbog objektivnih razloga poslovno-proizvodni procesi bitno smanjeni ili onemogućeni.
  • Poslodavci kojima je djelomično i/ili u cijelosti zabranjen rad odlukama Stožera civilne zaštite (nacionalnog, županijskog, jedinica lokalne samouprave) stožera bez obzira na djelatnost.

Ova mjera može biti dodijeljena svim poslodavcima koji su registrirali djelatnost i izvršili prijavu u sustav osiguranika HZMO-a do 28. veljače 2021. godine i to za radnike zaposlene najkasnije do 31. kolovoza 2021. godine.

Poslodavcu se može odobriti korištenje potpore za rujan za sve radnike za koje poslodavac traži potporu ako do zaključno 25. listopada 2021. godine 70 i više posto radnika za koje poslodavac traži potporu posjeduje EU digitalnu COVID potvrdu ili su stekli uvjete za dobivanje iste sukladno pravilima o izdavanju EU digitalnih COVID potvrda u Republici Hrvatskoj.

Ako na dan 25. listopada 2021. godine manje od 70 posto radnika za koje poslodavac traži potporu posjeduje EU digitalnu COVID potvrdu ili su stekli uvjete za dobivanje iste, tada se postotak potpora može odobriti sukladno postotku radnika sa EU digitalnu COVID potvrdama ili koji su stekli uvjete za dobivanje iste od ukupnog iznosa potpore za sve radnike za koje poslodavac traži potporu.

Hrvatski zavod za zapošljavanje će do statističkog podatka o postotku EU digitalnih COVID potvrda ili stečenim uvjetima za posjedovanje EU digitalne COVID potvrde doći na temelju razmjene podatka sa nadležnim tijelima.

Isplata mjesečnih troškova plaće za rujan 2021. godine odobravat će se za zahtjeve zaprimljene od 25. rujna do zaključno 24. listopada 2021. godine.

Detaljnije informacije dostupne su na mjera-zrm.hzz.hr.

Ažurirano Utorak, 07 Rujan 2021 11:09
 

Uspješno održana Javna tribina Udruženja obrtnika Bedekovčina

E-mail Ispis PDF

Udruženje obrtnika Bedekovčina organiziralo je dana 02. rujna 2021. godine javnu tribinu pod nazivom “Kako pokrenuti gospodarstvo u općini”. Tribini su se odazvali brojni gospodarstvenici, obrtnici i OPG-ovci s područja Bedekovčine, ali i iz susjednih općina te zainteresirani građani. Predsjednik Udruženja obrtnika Bedekovčina Stjepan Kotarski, inicijator ove tribine, govorio je o problemu gospodarskih zona, bivšoj tvornici Tondach, razvoju Bedekovčanskih jezera i drugim potencijalima u općini. Istaknuo je problem u industrijskoj zoni, koja ima izgrađenu svu potrebnu infrastrukturu i cestu, no vlasnici za svoju zemlju traže cijenu koja potencijalnim investitorima nije prihvatljiva. ”Bivša tvornica Tondach zjapi prazna, potrebno ju je oživiti i otvoriti nova radna mjesta. Tu je i gospodarska zona u Poznanovcu koja stoji mrtva već 30 godina. Naš je prijedlog da se dade u zakup OPG-ovcima,”, rekao je Kotarski, naglasivši da je potrebno osnovati radnu grupu za gospodarstvo u kojoj će osim djelatnika općine biti i gospodarstvenici i stručne osobe koje mogu pomoću u rješavanju imovinsko-pravnih odnosa, izgradnji infrastrukturnih objekata, ishođenju raznih dozvola i ostalih radnji koje su potrebne za te radove. ”Zaključak Udruženja obrtnika Bedekovčina je da samo zajedničkom suradnjom i povjerenjem te međusobnim uvažavanjem lokalne vlasti i gospodarstvenika možemo postići zacrtane ciljeve za boljitak općine.”, rekao je Kotarski.

Načelnik Bedekovčine Darko Ban istaknuo je kako je tribina bila vrlo korisna i da je bila potrebna, kako bi se razmijenila mišljenja i čule nove ideje. Osvrnuo se na prijedloge predsjednika Udruženja obrtnika te pojasnio da je gospodarska zona u privatnim rukama te da za zemljište vlasnici traže 65 kuna po kvadratom metru. Zato su poduzetnici pokrenuli inicijativu za formiranje nove industrijske zone, a Općina će pomoći u infrastrukturi. Za bivšu tvornicu Tondach rekao je da je dio zemljišta u državnom vlasništvu, a ne zna se točno ni koji dio, ni u kojoj površini. Za zonu u Poznanovcu rekao je kako je želja u tom dijelu poljoprivredna proizvodnja, uzgoj voća, povrća i višegodišnjih nasada, no zasada je bilo samo zainteresiranih za kukuruz i slične kulture. Za Bedekovčanska jezera je ponovio kako su vode u državnom vlasništvu i dok im ih ne daju na upravljanje, ne mogu razvijati turizam i javne sadržaje. “Općina Bedekovčina s niz mjera potiče gospodarstvo i pomaže poduzetnicima te je pomogla u otvaranju 12 obrta.”, rekao je Ban.

Predsjednik Općinskog vijeća Marko Ocvirek na tribini je najavio osnivanje Odbora za gospodarstvo, EU fondove, infrastrukturu i financije te upozorio na jedan od problema, a to je da sve više mladih odlazi iz Bedekovčine i kupuje u stanove u Oroslavju i Zaboku.

Na tribini su govorili poduzetnici koju su dali korisne savjete, zatim pročelnica Upravnog odjela za gospodarstvo, poljoprivredu, turizam, promet i komunalnu infrastrukturu Krapinsko-zagorske županije Sanja Mihovilić te predsjednik Hrvatske obrtničke komore Dragutin Ranogajec, koji je rekao da svi moraju sjesti za stol i naći najbolje rješenje jer općina Bedekovčina ima dobre propozicije za razvoj gospodarstva.

Ažurirano Ponedjeljak, 06 Rujan 2021 11:03
 

HZJZ objavio novu Preporuku za rad ugostiteljskih objekata

E-mail Ispis PDF

Vezano uz Odluku Stožera civilne zaštite RH o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja od 30. kolovoza 2021. godine, Hrvatski zavod za javno zdravstvo objavio je Preporuku za sprječavanje zaraze bolešću COVID-19 u ugostiteljskim objektima u zatvorenom prostoru s terasama i bez njih te u ugostiteljskim objektima u smještajnim kapacitetima.

Ovom Preporukom propisane su sljedeće mjere:

  • broj posjetitelja je ograničen tako da za svakog gosta bude omogućeno 4m2 prostora
  • obavijest o maksimalnom broju posjetitelja unutar zatvorenog dijela prostora mora biti jasno istaknuta na ulazu u objekt
  • na ulazu treba biti istaknuta obavijest o obvezi održavanja razmaka od minimalno 1,5 metra između posjetitelja te između posjetitelja i osoblja
  • stolovi trebaju biti raspoređeni tako da se održi fizički razmak među različitim skupinama gostiju od 1,5 metara
  • za stolovima mogu sjediti organizirane skupine gostiju pri čemu među pojedinim skupinama gostiju u objektu razmak mora biti najmanje 1,5 metara
  • moguće je usluživanje isključivo gostiju za stolovima sa sjedećim mjestima. Stajaća mjesta u zatvorenim dijelovima ugostiteljskih objekata nisu dopuštena
  • osoblje treba u jutarnjim satima, a prije dolaska na posao, izmjeriti tjelesnu temperaturu
  • obvezuje se nošenje maski za lice za zaposlenike
  • na ulazu u objekt treba posjetiteljima biti osiguran dispenzer s dezinfekcijskim sredstvom za ruke i jasno istaknuta obavijest o obvezi dezinfekcije ruku pri ulasku
  • potrebno je redovito prozračivati prostore

Tekst Preporuke možete pronaći ovdje.

 

   


Stranica 2 od 453

Važni linkovi

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner

Videozapisi - prezentacije obrtničkih zanimanja i tradicijski obrti i vještine

KATALOZI

Baner
Baner
Baner

Tko je online

Trenutno aktivnih Gostiju: 12