OKKZZ.HR

  • Povećaj slova
  • Resetiraj
  • Smanji slova

BOXES - novi partner u projektu HOK Zajednička nabava

E-mail Ispis PDF

Novi partner u projektu HOK Zajednička nabava je  tvrtka BOXES d.o.o. Tvrtka BOXES d.o.o. je s proizvodnjom ukrasnih vrećica i ukrasnih kutija krenula početkom 2013. godine. Ubrzo je proizvodni asortiman nadopunjen zastupničkim asortimanom ukrasnih vrpci, proizvodima za pakiranje poklona i cvijeća te home dekoracijama. Od 2016 godine u ponudi je i asortiman stakla, vaza i lanterni.

BOXES d.o.o.posluje s kupcima iz Hrvatske, BiH i SLO (cvjećari, dekorateri, hoteli, restorani, slastičarnice, dvorane za svadbe, poklon dućani, trgovci namještajem, papirnice, suvenirnice, trgovački lanci, web dućani…)

Na području Hrvatske vrše brzu dostavu kupljenih proizvoda. Izložbeno prodajni salon i skladište tvrtke nalazi se na adresi Ul. Nede Krmpotić br.2, u Zagrebu.

Radno vrijeme izložbeno prodajnog salona i skladišta tvrtke je od ponedjeljka do petka od 07:00h do 16:00h, a subotom od 07:00h do 12:00h.

U Boxes - u je od 10.01. 2018. aktualna akcija za narudžbe cvjećara za proljetni i Uskrsni asortiman dekoracija.

Za narudžbe proizvoda koji su na skladištu vrijede ugovoreni uvjeti sa HOK-om dok za narudžbe asortimana u dolasku vrijede dodatni popusti.

Podrobnije informacije o asortimanu možete dobiti u izložbenom salonu ili na tel 01 5005 835 ili na Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript .

Posjetite i web stranicu: www.boxes.hr

 

Promjene poreznih propisa koje su stupile na snagu 1. siječnja 2018. godine

E-mail Ispis PDF

U nastavku objavljujemo promjene poreznih propisa koje su stupile na snagu 1. siječnja 2018. godine, a posebice vezane uz porezne zakone, trošarine, olakšice, ali i sve ostalo u domeni Ministarstva financija.

Ažurirano Utorak, 09 Siječanj 2018 08:55 Više...
 

Donesene nove smjernice za provedbu aktivne politike zapošljavanja od 2018. do 2020. godine

E-mail Ispis PDF

U okviru 73. sjednice Vlade Republike Hrvatske prihvaćen je Prijedlog zaključka o donošenju Smjernica za razvoj i provedbu aktivne politike zapošljavanja u Republici Hrvatskoj u razdoblju za 2018. do 2020. godine.

Na temelju donesenih Smjernica za razvoj i provedbu aktivne politike zapošljavanja u Republici Hrvatskoj za razdoblje 2018.- 2020. godine Upravno vijeće Hrvatskog zavoda za zapošljavanje prihvatilo je Uvjete i načine korištenja sredstava za provođenje mjera aktivne politike zapošljavanja iz nadležnosti HZZ-a u 2018. godini.

Predstavnici Hrvatske obrtničke komore sudjelovali su u Radnoj skupini za izradu Smjernica koje su, kako je naveo ministar rada i mirovinskoga sustava mr.sc. Marko Pavić, strateški dokument koji će omogućiti korištenje aktivne politike zapošljavanja.

Ministar je istaknuo i koja su tri primarna cilja Smjernica. Prvi je povećanje  stope zaposlenosti kao ključna mjera za održivost mirovinskoga sustava i za održavanje investicija.  Vlada ima ambicije da se ostvari zaposlenost od 68%. Poseban je cilj povećanje stope zaposlenosti mladih od 15 do 29 godina na 45,7 posto te povećanje zaposlenosti starijih osoba na 55 posto te smanjenje udjela dugotrajno nezaposlenih osoba na 43,9 posto do 2020.

Drugi je cilj usklađivanje ponude i potražnje, odnosno tržišta rada i sustava obrazovanja za što je trećina sredstava osigurana iz Europskog socijalnog fonda, dok je treći cilj pojačati informiranost sudionika na tržištu rada.

Predstavljajući novitete u Smjernicama ministar je naglasio kako je cilj bio jačanje mjera koje su uspješne, a među uspješnijima je mjera samozapošljavanja u kojoj 80% tvrtki koje dobiju potporu prežive prvu godinu. U okviru te mjere potpore se povećavaju s 35 000 kuna na 55 000 kuna, odnosno ako se akumuliraju dvije osobe mogu dobiti 110.000 kuna, četiri 220.000 kuna, a ukoliko se pet osoba udruži u zadrugu mogu dobiti 275.000 kuna.

Drugi veliki iskorak koji za cilj ima povećanje cijene rada je jačanje pripravništva. Financiranje pripravništva  u realnom će sektoru iznositi 50 posto iznosa bruto plaće bez gornjeg ograničenja i uključit će i trošak prijevoza. U javnim službama će se pripravništvo financirati u područjima zdravstva, obrazovanja i socijalne skrbi u iznosu od 100 posto.

„Riječ je o paketu „Od mjere do karijere“  čija je vrijednost ove godine bila 1,5 milijardi kuna, a sljedeće će godine vrijediti oko 1,6 milijardi kuna“, pojasnio je ministar i nadodao da pored tog paketa postoje specijalizirani programi kojima je cilj zapošljavanje osoba u nepovoljnom položaju na tržištu rada, posebice žena, mladih i osoba s invaliditetom.

Detaljne informacije nalaze se na web stranici: http://mjere.hr/

Ažurirano Petak, 05 Siječanj 2018 13:44
 

ČESTITKA OKKZŽ

E-mail Ispis PDF

ČESTIT BOŽIĆ

TE  SRETNU I USPJEŠNU NOVU 2018. GODINU

ŽELI VAM

OBRTNIČKA  KOMORA

KRAPINSKO-ZAGORSKE ŽUPANIJE

Ažurirano Petak, 22 Prosinac 2017 09:53
 

Prelazak oporezivanja dohotka na paušalno oporezivanje

E-mail Ispis PDF

Podizanjem praga za obrte s paušalnim oporezivanjem dohotka na 300.000,00 kuna godišnjeg prihoda odnosno njegovim izjednačavanjem s pragom za ulazak u sustav PDV-a, došlo je do povećanog interesa obrtnika za ulazak u sustav paušalnog oporezivanja dohotka.

Mnoge obrtnike obveznike poreza na dohodak i vođenja poslovnih knjiga u skladu sa Zakonom o porezu na dohodak, a koji imaju godišnje naplaćene prihode manje od 300.000,00 kuna, sve više privlači mogućnost paušalnog oporezivanja dohotka obrta pa razmišljaju o prelasku na taj način oporezivanja. Prije svega to su jednostavnost vođenja poslovnih knjiga, kao i nešto niži troškovi obveznih davanja, naročito doprinosa za obvezna osiguranja obrtnika.

Detaljnije o načinu poslovanja obrta s paušalnim oporezivanjem možete se upoznati na web stranici HOK-a u rubrici Obrtnička početnica: https://www.hok.hr/gospodarstvo/obrtnicka_pocetnica/pausalno_oporezivanje_dohotka

Dakle, mogućnost prelaska na paušalno oporezivanje dohotka postoji ukoliko su ispunjeni određeni uvjeti, a moguće ju je ostvariti od početka idućeg poreznog razdoblja tj. od 1. siječnja iduće godine.

Uvjeti za paušalno oporezivanje

Fizička osoba koja ostvaruje primitke od obavljanja samostalne djelatnosti obrta, može dohodak utvrđivati u paušalnom iznosu ukoliko ispunjava sljedeće uvjete:

- da nije obveznik poreza na dodanu vrijednost

- da  u prethodnom poreznom razdoblju od djelatnosti nije ostvario ukupni godišnji primitak veći od iznosa propisanog za obvezni ulazak u sustav PDV-a (za 2017.g. iznosi 300.000,00 kn).

Ukoliko obrtnik koji utvrđuje dohodak na temelju poslovnih knjiga ispunjava navedene uvjete, može podnijeti zahtjev nadležnom uredu Porezne uprave za prelazak na paušalno oporezivanje dohotka i prireza porezu na dohodak. Prijavu u registar poreznih obveznika za promjenom načina oporezivanja potrebno je podnijeti do kraja tekuće godine za iduću godinu, a najkasnije do 15. siječnja.

Pri tom uz prijavu u registar poreznih obveznika trebaju priložiti:

-          pregled primitaka i izdataka prema podacima iz Knjige primitaka i izdataka – Obrazac KPI

-          pregled ukupne svote tražbina, a na temelju izdanih računa iz Evidencije o tražbinama i obvezama – Obrazac TO u skladu s Pravilnikom o porezu na dohodak odnosno presliku Obrasca TO i to za porezno razdoblje (kalendarsku godinu) koja prethodi godini prelaska na utvrđivanje dohotka u paušalnom iznosu.

Zaključivanje poslovnih knjiga

U slučaju prelaska na paušalno oporezivanje dohotka, porezni obveznik poreza na dohodak obvezan je postupiti na način propisan za prestanak djelatnosti u skladu s Pravilnikom o porezu na dohodak. To podrazumijeva da je dužan zatvoriti poslovne knjige i evidencije kao u slučaju likvidacije (zatvaranja) obrtničke djelatnosti, temeljem članka 41. stavka 3. Pravilnika o porezu na dohodak.

To znači da je porezni obveznik obvezan u poreznom razdoblju u kojem je izvršena likvidacija u knjizi primitaka i izdataka iskazati kao primitke i izdatke sljedeće:

  1. poslovne primitke:

-          usporedivu tržišnu vrijednost dugotrajne imovine

-          usporedivu tržišnu vrijednost zaliha robe, proizvoda, reprodukcijskog materijala i drugog i/ili

-          nenaplaćene tražbine od kupaca

  1. poslovne izdatke:

-          knjigovodstvene vrijednosti dugotrajne imovine prema popisu te imovine u trenutku likvidacije

-          neplaćene obveze dobavljačima i druge neplaćene obveze u svezi s djelatnošću i/ili

-          druge izdatke u svezi s likvidacijom.

Ukoliko je obrtnik u prethodnom poreznom razdoblju bio u sustavu PDV-a, prije likvidacije mora obračunati PDV na sve isporuke, uključujući i sva dobra koja mu preostanu i koja se smatraju izuzetima za vlastite potrebe, a za koje je koristio odbitak pretporeza.

Porezni obveznici koji  su promijenili način oporezivanja s vođenja poslovnih knjiga na paušalno oporezivanje, moraju do konca veljače tekuće godine predati prijavu poreza na dohodak (obrazac DOH) za proteklu poreznu godinu u kojoj su utvrđivali dohodak na temelju poslovnih knjiga.

Važno je znati da i paušalni porezni obveznici od 1. srpnja 2017. godine izdaju račune za gotovinsku naplatu putem fiskalnih naplatnih uređaja, kao i obrtnici „dohodaši“, te da prelaskom na paušalno oporezivanje više ne trebaju podnositi izvješće o plaćanju obveznih doprinosa za svoja obvezna osiguranja na obrascu JOPPD.

 


Stranica 9 od 294

Važni linkovi

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner

Videozapisi - prezentacije obrtničkih zanimanja i tradicijski obrti i vještine

KATALOZI

Baner
Baner
Baner

Tko je online

Trenutno aktivnih Gostiju: 67