OKKZZ.HR

  • Povećaj slova
  • Resetiraj
  • Smanji slova

Preporuke za obrazovnu upisnu politiku i politiku stipendiranja za 2018. godinu

E-mail Ispis PDF

Vlada Republike Hrvatske donijela je na sjednici održanoj 15. srpnja 2010. godine Uredbu o praćenju, analizi i predviđanju potreba tržišta rada za pojedinim zvanjima, te izradi i uzimanju u obzir preporuka za obrazovnu upisnu politiku u okviru provedbe Programa gospodarskog oporavka. Na temelju navedene Uredbe, Upravno vijeće Hrvatskog zavoda za zapošljavanje donijelo je Plan i metodologiju praćenja, analize i predviđanja potreba tržišta rada za pojedinim zvanjima, te izrade preporuka za obrazovnu upisnu politiku. Područni/regionalni uredi Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, provode analizu i prognozu potreba tržišta za pojedinim zvanjima, te izrađuju preporuke za obrazovnu upisnu politiku.

U izradi preporuka za područje Krapinsko-zagorske županije sudjelovala je Tematska radna skupina za tržište rada KZŽ, sukladno Sporazumu Regionalnog partnerstva za praćenje i procjenu potreba ( KZŽ, HZZ PU Krapina, Obrtnička komora Krapinsko-zagorske županije, HGK ŽK Krapina, Zagorska razvojna agencija d.o.o. ) Na osnovu  procjena tematske radne skupine za tržište rada KZŽ izrađena je lista obrazovnih programa u kojima treba povećati broj upisanih i stipendiranih učenika ili studenata.

Preporuke imaju kvalitativni karakter. Preporuča se povećanje ili smanjenje broja upisanih i stipendiranih učenika i studenata u pojedenim obrazovnim programima, ali se ono ne odrađuje kvantitativno. Preporuke se odnose ne samo na upis, već i na stipendiranje učenika i studenata.

Ažurirano Ponedjeljak, 22 Siječanj 2018 12:43
 

Istek certifikata za fiskalizaciju nakon 5 godina

E-mail Ispis PDF

Certifikate za fiskalizaciju  potrebne za izdavanje fiskaliziranih računa izdaje Financijska agencija (FINA) na rok od pet (5) godina. S obzirom da je fiskalizacija uvedena po etapama tijekom 2013. godine, neki su obveznici preuzeli certifikate za izdavanje računa krajem 2012. godine, a samim time prvi certifikati istekli su krajem 2017. godine.

Kako bi se obveza izdavanja fiskaliziranih računa provodila bez zastoja, obveznici fiskalizacije trebaju provjeriti kada su preuzeli prvi certifikat za fiskalizaciju, odnosno kada isti ističu.

Fina će obveznicima fiskalizacije slati obavijesti o isteku cerifikata za fiskalizaciju  45, 30 i 15 dana prije datuma isteka trenutno aktivnog certifikata.

Obveznicima koji su  putem elektroničke pošte prijavljeni u Finin sustav, ista će se dostavljati elektroničkom poštom, odnosno, obveznicima koji nisu prijavili elektroničku poštu, putem poštanske službe.

Kako bi obveznici na vrijeme preuzeli novi certifikat za fiskalizaciju, mogu se javiti u najbližu poslovnicu Fine, kontaktirati putem telefona  0800 0080 ili mail-om: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript .

Sve obavijesti vezane uz certifikate za fiskalizaciju Fina objavljuje na svojim stranicama www.fina.hr/fiskalizacija i http://www.fina.hr/Default.aspx?sec=1798.

Ažurirano Utorak, 16 Siječanj 2018 12:08
 

Varteks d.d. novi partner u projektu HOK zajednička nabava

E-mail Ispis PDF

VARTEKS d.d. novi je partner u projektu HOK Zajednička nabava. Hrvatska obrtnička komora i vodeća tekstilna i modna kompanija u Hrvatskoj, potpisali su ugovor koji će obrtnicama i obrtnicima omogućiti da u brojnim poslovnicama diljem Hrvatske ostvare pogodnost pri kupnji kvalitetne odjeće i modnih dodataka.

„Odijelo čini čovjeka“, poznata je uzrečica koja je već stoljećima tema brojnih polemika, ali čak i njeni najgorljiviji protivnici, moraju se složiti oko toga da je poslovno odijevanje važno i zbog prezentacije, a doživljava ga se i kao izraz poštovanja prema klijentu, partneru, sugovorniku.

Tvrtka Varteks d.d. ulaskom u projekt HOK zajednička nabava, obrtnicama i obrtnicima nudi popust od 10% na šivanje muških i ženskih odijela i kompleta po mjeri u okviru svoja četiri ekskluzivna salona T – LORD od kojih se dva nalaze u Zagrebu (Trg bana J. Jelačića 8 - Varteks & više i City Center One West), jedan u Varaždinu (Zagrebačka  94) te jedan u Splitu (ulica Bana J. Jelačića Također, Varteks kao posebnu pogodnost na kupnju proizvoda koji nisu sniženi, iz asortimana vlastitih maloprodajnih objekata, odobrava VIP popust od 20% za članove HOK-a.

Ažurirano Utorak, 16 Siječanj 2018 11:27 Više...
 

" Dobro je biti obrtnik " informativni kalkulator

E-mail Ispis PDF

Zbog učestalih upita Savjetodavnoj službi HOK-a vezanih za prijelaz na paušalno oporezivanje dohotka, Hrvatska obrtnička komora pripremila je informativni kalkulator koji vam može pomoći da sami izračunate što je za vas povoljnija opcija.

Kalkulator DOBRO JE BITI OBRTNIK! predstavljen je i na besplatnim seminarima koji su održani u organizaciji Hrvatske obrtničke komore tijekom prosinaca 2017. godine u Splitu, Rijeci, Osijeku, Varaždinu i Zagrebu.

Seminari su održani na temu „Priprema za završni obračun i zakonske novosti do 01.01.2018.“. Interes za seminare bio je velik, a više od 500 obrtnika koji su sudjelovali na njima dobilo je odgovore na brojna pitanja iz svakodnevnog poslovanja, poput:

  • Znate li primijeniti sve porezne olakšice za 2017. godinu?
  • Znate li da jedino obrtnici imaju pravo na dodatne olakšice za novozaposlene? Čak do 100%!
  • Kako legalno plaćati manje poreza u 2018. godini?
  • Što je novo od zakonskih propisa od 01.01.2018.?
  • Izlazak/ulazak u sustav PDV-a
  • Dohodaši – dobitaši
  • Novi obrazac DOH
  • Što trebam znati ja, a što moj knjigovođa?

Obrasci potrebni za izradu godišnjeg obračuna nalaze se na https://www.hok.hr/gospodarstvo/digitalno_poslovanje_obrtnika.

I tijekom 2018. godine Hrvatska obrtnička komora organizirat će brojne edukacije za svoje članove. Najave edukacija kao i ostalih događanja možete pronaći na web stranici www.hok.hr.

Ažurirano Utorak, 16 Siječanj 2018 11:23
 

Prijava dohodka od zajedničke djelatnosti

E-mail Ispis PDF

Zakonom o obrtu predviđena je mogućnost obavljanja djelatnosti u kojoj sudjeluje više supoduzetnika u tzv. zajedničkom obrtu (čl. 33-35 Zakona o obrtu). Ako takav obrt ostvaruje dohodak kao rezultat zajedničkog obavljanja djelatnosti, tada se taj zajednički dohodak treba prijaviti nadležnoj ispostavi Porezne uprave na Obrascu DOH-Z, najkasnije do 31. siječnja 2018. godine.

Dohodak od zajedničke djelatnosti utvrđuje se kao razlika poslovnih primitaka i poslovnih izdataka u određenom poreznom razdoblju. Primitke i izdatke evidentira se u jednom obrascu KPI za ukupnu djelatnost, odnosno zajednički obrt i to neovisno o broju sudionika zajedničkog obrta.

Attachments:
Download this file (DOH-Z.pdf)DOH-Z.pdf[ ]205 Kb
Ažurirano Utorak, 16 Siječanj 2018 10:11 Više...
 


Stranica 8 od 294

Važni linkovi

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner

Videozapisi - prezentacije obrtničkih zanimanja i tradicijski obrti i vještine

KATALOZI

Baner
Baner
Baner

Tko je online

Trenutno aktivnih Gostiju: 75