OKKZZ.HR

  • Povećaj slova
  • Resetiraj
  • Smanji slova

Hrvatska obrtnička komora obilježila svoj dan uručenjem priznanja obrtnicima

E-mail Ispis PDF

U proteklih godinu dana 1056 majstora položilo majstorske ispite, Ranogajec poručio da vjeruje u budućnost obrtništva - HOK-u su interes i zaštita obrtništva na prvom mjestu

Obilježavanje Dana Hrvatske obrtničke komore i ove je godine bio povod prisjećanju na 1. srpnja 1994. godine. Važan je to datum u kojem je održana Obnoviteljska skupština HOK-a, institucije čiji je glavni cilj zastupati interese obrtništva i obrtnika.

Zbog dobre suradnje tijekom koronakrize dodijeljena je Povelja za doprinos obrtništvu,
Hrvatskome zavodu za zapošljavanje, koju je u ime Zavoda primio ravnatelj Ante Lončar.

U okviru svečane Akademije svake se godine najzaslužnijim obrtnicima koji su svojom aktivnošću i suradnjom s Hrvatskom obrtničkom komorom dali izniman doprinos razvoju obrta i obrtničkih institucija, dodjeljuju nagrade i priznanja.

Isto tako, u okviru ovog važnog godišnjeg događanja promoviraju se novi majstori. Hrvatska obrtnička komora ponosi se brojkom od njih 1.056 koji tijekom ove krizne godine položili majstorske ispite.

Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja, već tradicionalno, na proslavi Dana Hrvatske obrtničke komore, uručuje nagradu „Šegrt Hlapić“, najboljim učenicima, školi i mentoru. Ove je godine nagradu za najbolju školu dobila Gospodarska škola Čakovec, najboljim mentorom proglašen je Antun Blazinić iz Bedekovčine i član Obrtničke Komore Krapinsko-zagorske županie, a nagrada koja je namijenjena učenicima ove je godine dodijeljena Nikoli Vukanu iz Splita.

Dodjela nagrada zaslužnim obrtnicima dio je događanja koje ima poseban značaj i za organizatora i za laureate.Najvećim priznanjem Hrvatske obrtničke komore koje se dodjeljuje kao priznanje za dugogodišnji uspješan rad u obrtu i izniman doprinos razvoju hrvatskog obrtništva, statuom Zlatne ruke s poveljom, ove su godine nagrađeni: ENRICO CERNECCA, vlasnik obrta za poljoprivredu i trgovinu 'RIKO' iz Rovinja; ŽELJKO DOROTIĆ, vlasnik dimnjačarskog obrta 'DIM' iz Velike Gorice; ANTE LUKAČIĆ, vlasnik ugostiteljskog obrta 'AMORELA' iz Biograda na Moru; GORAN MARŠANIĆ, vlasnik obrta 'AUTOPRIJEVOZNIK MARŠANIĆ GORAN' iz Podrvnja; KSENIJA PLAVEC FIKET, vlasnica obrta za fotografske usluge 'PLAVEC & FIKET' iz Varaždina; MARIJA POSAVEC, vlasnica frizerskog obrta 'MULIER' iz Koprivnice; MARINA STOJKOVIĆ, vlasnica frizerskog obrta 'ŽUTI BALON' iz Duge Rese; BRANKO STRIČAK, vlasnik obrta 'VODOINSTALATER STRIČAK' iz Zagreba; ŽELJKO ŠALKOVIĆ, vlasnik obrta 'PBR ŠALKOVIĆ' iz Radoboja; RAJKO CMREČNJAK, vlasnik obrta 'VINOGRADARSTVO-PODRUMARSTVO CMREČNJAK' iz Svetog Urbana; ANTE FARČIĆ, vlasnik postolarskog obrta 'FARČIĆ' iz Dubrovnika i BLANKA KUPRES, vlasnica obrta za knjigovodstvene usluge 'DEM' iz Pule;

Važno priznanje koje se dodjeljuje zaslužnim obrtnicima je i plaketa Zlatne ruke s pisanim priznanjem. Hrvatska obrtnička komora tim je priznanjem ove godine nagradila sljedeće obrtnike: ANTO BILOBRK, vlasnik ugostiteljskog obrta 'BILBURGER' iz Požege; STJEPAN BIROVIĆ, vlasnik obrta za pogrebničke djelatnosti 'PRIZMA' iz Donjeg Miholjca; IVANKA ČAČIĆ, vlasnica frizerskog obrta 'Salon za uljepšavanje Viktorija' iz Siska; ANTUN KOVAČIĆ, vlasnik obrta za galvanizaciju, proizvodnju, usluge i trgovinu 'ZGR KOVAČIĆ' iz Križevaca; IVAN LOVRIĆ, vlasnik obrta 'Graditeljstvo i interijeri LOVRIĆ' iz Bjelovara; NEDILJKO NOGALO, vlasnik kovačkog obrta 'NOGALO' iz Slivna; ZLATKO RADILOVIĆ, vlasnik obrta PAPIRNATA KONFEKCIJA 'GRAFORAD' iz Rugvice; MILAN SESAR, vlasnik ugostiteljskog obrta 'MALI RAJ' iz Opatije;

Predsjednik Hrvatske obrtničke komore Dragutin Ranogajec istaknuo je da je Hrvatska obrtnička komora dom strukovnog obrazovanja i jedina institucija koja stoji na braniku strukovnih zanimanja u Hrvatskoj.

„Obrtnicima u zadnjih godinu i pol dana nije bilo lako. Koronakriza nanijela je velike štete obrtništvu, ali razoran potres koji nas je zadesio, pokazao je da su obrtnici bili prvi na terenu i spremni pomoći u bilo kojem trenutku. Hrvatska obrtnička komora je jedina institucija koja zastupa interese svih obrtnika i kao takvoj nema joj alternative. Jedino Hrvatska obrtnička komora razumije obrtništvo i štiti ga snagom argumenata, a ne argumentima snage i govorom ulice. Jedino komora kojom upravljaju obrtnici, isti oni koji žele stvarati budućnost unutar svoje kuće. Zato hvala i našim kritičarima jer nas oni čine boljima. U nama su probudili inat i pozitivan naboj za još bolji, ustrajniji rad. Poručujem svima da će u Hrvatskoj obrtničkoj komori i dalje imati vrijednog partnera, suradnika i pomoć“, rekao je Ranogajec.

Važnost obrtništva kao jednog od pokretača gospodarskog razvoja i napretka Republike Hrvatske, u svojim su govorima istaknuli i predsjednik Republike Hrvatske Zoran Milanović, kao i izaslanik predsjednika Vlade RH i Tomislav Ćorić, izaslanik predsjednika VRH koji je istaknuo da je Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja snažno podržalo obrtništvo za vrijeme trajanja koronakrize i da je to njihova obveza. Uz njih, obrtnike je podržao i gradonačelnik Grada Zagreba, Tomislav Tomašević, ministar prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine, Darko Horvat i izaslanik predsjednika Hrvatskoga sabora
Žarko Tušek koji su uručili i priznanja. Svečanosti su prisustvovali i brojni drugi važni gosti iz gospodarskog i političkog života Republike Hrvatske.

Ažurirano Utorak, 06 Srpanj 2021 08:08
 

Ceh frizera OKKZŽ održao svoju 5. sjednicu

E-mail Ispis PDF

Danas 28. lipnja 2021. godine u prostorijama Obrtničke komore Krapinsko-zagorske županije Ceh frizera Obrtničke komore Krapinsko-zagorske županije, predsjednica Ceha frizera Višnja Loparić, UO Zlatar, Ljiljana Cvrtila,  UO Krapina, potpredsjednica Ceha Renata Ščukanec Hopinski, UO Zabok, Dubravka Mišak Skočaj, UO Sveti Križ Začretje, Sanja Lež, UO Stubica održale su 5. sjednicu.  Na sjednici je verificiran Zapisnik sa 4. sjednice Ceha frizera, te se raspravljalo o aktualnoj problematici Ceha frizera OKKZŽ u 2021. godini. Sjednici je prisustvovao predsjednik Obrtničke komore Krapinsko-zagorske županije Darko Varga.

Ažurirano Petak, 09 Srpanj 2021 08:14
 

Sekcija računovođa HOK-a i predstavnici struke traže uspostavu centralnog mjesta za dostavu podataka

E-mail Ispis PDF

Predstavnici računovodstvene struke, među kojima je i Sekcija računovođa Hrvatske obrtničke komore (HOK), nadležnim institucijama uputile su prijedlog o uspostavi centralnog mjesta izvještavanja („one stop shop“) na način da se objedine potrebe svih institucija kojima poduzetnici dostavljaju podatke. Također, naglasili su kako se protive uvođenju bilo kakvih dodatnih izvještavanja, jer je računovodstvena struka naročito uslijed pandemije trošila znatne vremenske i ljudske resurse kako bi ispunila sve administrativne obveze.

Centralno mjesto izvještavanja omogućilo bi poduzetnicima uvid u popis svih obveza prema institucijama, rokove dostavljanja pojedinih podataka, mogućnost dodjele ovlaštenja računovođi te dostavu podataka umjesto dosadašnjih izvješća na način da se jednom dostavljeni podatak ne ponavlja. Institucije bi pak mogle međusobno prikupljati i preuzimati podatke.

Predstavnici računovodstvene struke ovime napominju da je za osiguranu dostavu kvalitetnih podataka izuzetno bitno smanjiti količinu traženih podataka, centralizirati mjesto za dostavu istih kako bi se izbjeglo više zasebnih, nepovezanih sustava koji time predstavljaju financijsko i administrativno opterećenje te svakako ujednačiti potrebnu dokumentaciju (npr. centralnim mjestom dostave podataka izbjegli bi se različiti obrasci svake pojedine banke ili leasing kuće za odobravanjem kredita ili leasinga).

Porezna uprava već ima sustav koji se može nadograditi čime  bi trošak jedne ovakve platforme bio znatno manji jer nema potrebe za izradom novog, paralelnog sustava. Predstavnici računovođa predlažu osnivanje radne skupine u kojoj bi sudjelovali svi ključni dionici, kako bi zajednički došli do najboljeg rješenja, pri čemu je, naglašavaju, uključivanje predstavnika računovodstvene struke presudno jer upravo oni operativno provode sve obveze dostave podataka poduzetnika.

 

Brzi antigenski test 50 % jeftiniji za mladence i svatove

E-mail Ispis PDF

Poliklinika Breyer snizila je cijenu brzog antigenskog testa na 120,00 kuna za mladence i svatove. Osoba zadužena za organizaciju svadbe može kontaktirati Gradsko društvo Crvenog križa Krapina, Frana Galovića 7d, 1. kat, Krapina, putem telefona 049/371141 ; 098/706288 ili mailom Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript . Organizator svadbe predočit će pozivnicu i spisak osoba koje će se testirati, te dogovoriti vrijeme i mjesto testiranja.

Plaćanje je moguće predračunom po ponudi ili gotovinsko na mjestu testiranja.

Rezultati testiranja za nekoliko sati na email ili dolazak u Gradsko društvo Crvenog križa Krapina po printane nalaze

 

Ublažene epidemiološke mjere - Stožer civilne zaštite RH donio novu Odluku

E-mail Ispis PDF

Zbog povoljnije epidemiološke situacije Stožer civilne zaštite RH donio je novu Odluku o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja.

Novim mjerama propisano je:

  • zabrana održavanja svih javnih događanja i okupljanja na kojima je prisutno više od 100 osoba na jednom mjestu, osim ako se radi o javnom događaju ili okupljanju na kojem sudjeluju samo osobe s EU digitalnom COVID potvrdom, a za isto je nadležni stožer civilne zaštite jedinice lokalne samouprave dao suglasnost
  • javna događanja te okupljanja i svečanosti svih vrsta mogu trajati najdulje do 24,00 sata, osim ako se radi o događanju ili okupljanju na kojem sudjeluju osobe s EU digitalnom potvrdom, a za isto je nadležni stožer civilne zaštite jedinice lokalne samouprave dao suglasnost
  • dopušteno je održavanje više svadbenih svečanosti sa više od 30 osoba, ako sve osobe koje će biti prisutne posjeduju EU digitalnu COVID potvrdu
  • ograničenje rada ugostiteljskih objekata i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava koja pružaju ugostiteljske usluge na način da hranu, piće, poslastice i napitke mogu usluživati na prostoru za usluživanje na otvorenom isključivo gostima koji sjede za stolovima, a radno vrijeme može se odrediti u trajanju od 6,00 do 24,00 sata
  • uz stroge epidemiološke mjere, usluživanje gostiju u zatvorenim prostorima, a ne samo na terasama, dozvoljeno je svim restoranima, kao i slastičarnicama koje imaju minimalne tehničke uvjete za usluživanje hrane ili slastica

Nužne epidemiološke mjere iz ove Odluke stupaju na snagu 1. srpnja 2021., a određuju se u trajanju do 15. srpnja 2021.

Ažurirano Srijeda, 23 Lipanj 2021 06:53
 


Stranica 6 od 453

Važni linkovi

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner

Videozapisi - prezentacije obrtničkih zanimanja i tradicijski obrti i vještine

KATALOZI

Baner
Baner
Baner

Tko je online

Trenutno aktivnih Gostiju: 12