OKKZZ.HR

  • Povećaj slova
  • Resetiraj
  • Smanji slova

Povoljnija i kvalitetnija usluga razmjena elektroničkih računa za sve članove HOK-e

E-mail Ispis PDF

Hrvatska obrtnička komora (HOK) i DB informatika d.o.o. potpisali su Sporazum o međusobnim odnosima koji osigurava svim hrvatskim obrtnicima kvalitetnu i povoljnu razmjenu e-računa. Svi članovi HOK-a dobili su povlaštene mogućnosti zaprimanja, slanja i pohrane elektroničkih računa s obveznicima javne nabave, u međusobnoj razmjeni računa, ali i u razmjeni računa sa svim poslovnim subjektima u Hrvatskoj i EU.

Sporazum su potpisali predsjednik HOK-a Dragutin Ranogajec i direktor DB informatike Darko Glujić, čime je započeta suradnja u okviru projekta HOK Zajednička nabava.

„Hrvatska obrtnička komora kroz projekt pogodnosti nastoji olakšati poslovanje svojim članovima u svim segmentima. Potpisivanjem sporazuma o suradnji između Hrvatske obrtničke komore i DB Informatike obrtnicima će biti omogućeno pristupačnije korištenje eRačuna s ciljem ubrzavanja i automatiziranja poslovnih procesa, ali i ostvarivanja značajnih ušteda u tom dijelu poslovanja. S obzirom da se očekuje propisivanje zakonske obveze izdavanja e-računa za sve poslovne subjekte, kojim se želi postići administrativno rasterećenje kroz digitalizaciju procesa, ovim sporazumom Hrvatska obrtnička komora želi osigurati svojim članovima povoljnije uvjete korištenja ove usluge“, rekao je Dragutin Ranogajec, predsjednik Hrvatske obrtničke komore.

"Ponosan sam što je DB informatika prošla HOK-ov strogi kvalitativni proces odabira partnera za pružanje usluga razmjene elektroničkih računa, obzirom da posvećujemo posebnu pozornost obrtnicima kao najvitalnijem dijelu hrvatskog gospodarstva. Uvjeren sam da ćemo ispuniti sva visoka očekivanja, a sa zajedničkim ciljem povećanja konkurentnosti hrvatskih poduzetnika. Po mojim saznanjima, ovo je prvi projekt vezan uz  tematiku razmjene računa u realnom sektoru ove veličine u Hrvatskoj. Provedbom Sporazuma postajemo najveći informacijski posrednik u Hrvatskoj po broju korisnika, čime je napravljen veliki korak prema cilju našeg projekta SUPER (https://www.super.hr) - uspostaviti hrvatski javni adresni prostor za promet elektroničkim računima za sve poslovne subjekte. Posebno me veseli najava proširenja sporazuma u budućnosti", izjavio je Darko Glujić, direktor DB informatike.

Za aktivaciju usluge i  informacije o načinu korištenja usluge razmjene e-računa kontaktirajte:

Centrala / opće informacije:
+385 (0)51 688-010 (09:00 – 17:00 radnim danom)
Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript

Odjel prodaje:
09:00 – 17:00 radnim danom
+385 (0)95 6555-002
Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript

Tehnička podrška:
+385 (0)95 6555-001

 

Obrtnici se nisu dužni upisati u Registar stvarnih vlasnika

E-mail Ispis PDF

Registar stvarnih vlasnika je središnja elektronička baza podataka koja sadrži podatke o stvarnim vlasnicima pravnih subjekata i trustova, a uspostavljen je Zakonom o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma. Registar u ime Ministarstva financija - Ureda za sprječavanje pranja novca operativno vodi Financijska agencija.
Registar sadrži podatke o stvarnim vlasnicima trusta i pravnih subjekata:
-    trgovačkih društava
-    podružnica stranih trgovačkih društava
-    udruga
-    zaklada
-    fundacija
-    ustanova
Trgovačka društva, udruge i drugi gore navedeni subjekti dužni su dostaviti podatke o stvarnim vlasnicima do 31.12.2019., i to bez plaćanja naknade:
-    putem web aplikacije FINA-ine agencije uz certifikat
-    u poslovnicama FINA-e na za to predviđenim obrascima
Osnovna svrha uspostavljanja Registra je povećanje transparentnosti podataka o stvarnom vlasništvu i smanjenje mogućnosti zloupotrebe pravnih subjekata za prikrivanje identiteta stvarnih vlasnika kao eventualnih počinitelja kaznenih djela pranja novca, uključujući i porezne prijevare te sprječavanje financiranja terorizma.
Obrtnici nisu obveznici upisa podataka u Registar stvarnih vlasnika te stoga nisu dužni u Registar stvarnih vlasnika upisati podatke o stvarnim vlasnicima.

 

Nadzorne aktivnosti Porezne i Carinske uprave od 12. do 18. prosinca

E-mail Ispis PDF

U sklopu redovnih nadzornih aktivnosti ovlašteni službenici Ministarstva financija, Porezne i Carinske uprave još će intenzivnije provoditi nadzore fiskalizacije tijekom Adventa i predstojećih blagdana na cijelom području Republike Hrvatske u razdoblju od 12. do 18. prosinca 2019. godine s ciljem sprečavanja sive ekonomije te zaštite Državnog proračuna i poreznih obveznika koji uredno ispunjavaju svoje porezne obveze. 
Nadzornim aktivnostima bit će obuhvaćeni porezni obveznici koji obavljaju djelatnost:

- G 47.8 – Trgovina na malo na štandovima i tržnicama,

- H 49.32 – Taksi služba,

- I 55 – Smještaj i

- I 56 – Djelatnosti pripreme i usluživanja hrane i pića.

 

OKKZŽ organizira posjet sajmu SIGEP - RIMINI, Italija

E-mail Ispis PDF

Obrtnička komora Krapinsko-zagorske županije, zahvaljujući sredstvima Krapinsko-zagorske županije, organizira dvodnevni posjet 41. Međunarodnom sajmu sladoledarstva, slastičarstva, pekarstva i kave SIGEP u Riminiju dana 18. i 19. siječnja 2020. godine (subota/nedjelja). Vise o sajmu na (https://en.sigep.it/)

Pozivaju se svi zainteresirani članovi OKKZŽ da svoje prijave dostave u matična Udruženja obrtnika OKKZŽ  do 17. 12. 2019. godine.

Ažurirano Petak, 13 Prosinac 2019 09:08
 

Ponovno upozorenje - Poslovni adresari - Obrartite pažnju da se ne radi o obvezi nego o ponudi

E-mail Ispis PDF

U posljednje vrijeme ponovno smo primijetili praksu dostave ponuda za upis podataka obrta u komercijalne poslovne adresare. Podsjećamo obrtnike da budu oprezni u postupanju s ponudama za objavu njihovih podataka u različitim „registrima“.

Ponude pristižu najčešće poštom u obliku pisama u kojem su navedeni članci općih uvjeta poslovanja i priložena uplatnica za plaćanje cijene u visini 200,00, 400,00 ili 800,00 kuna koja varira ovisno o roku u kojem se vrši uplata. Molimo obratite pažnju da se ne radi o obvezi nego o ponudi.

Nemate nikakvu obvezu prihvatiti ponuđeno niti objavljivati svoje podatke. Također, nema propisa koji bi Vas na to primorao jer se sve obvezne pristojbe kod otvaranja obrta moraju uplatiti prije upisa u Obrtni registar.

Ažurirano Utorak, 10 Prosinac 2019 14:29 Više...
 


Stranica 5 od 375

Važni linkovi

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner

Videozapisi - prezentacije obrtničkih zanimanja i tradicijski obrti i vještine

KATALOZI

Baner
Baner
Baner

Tko je online

Trenutno aktivnih Gostiju: 21