OKKZZ.HR

  • Povećaj slova
  • Resetiraj
  • Smanji slova

OKKZŽ pozdravlja objavljene rezultate stipendiranja Krapinsko-zagorske županije

E-mail Ispis PDF

U ime Obrtničke komore Krapinsko-zagorske županije ističemo zadovoljstvo objavljenim rezultatitma stipendiranja srednjoškolskih programa koje je Krapinsko-zagorska županija istaknula na konferenciji za medije 24. studenoga 2021., temeljem natječaja Krapinsko-zagorske županije za dodjelu učeničkih i studentskih stipendija.

Tako je župan Krapinsko – zagorske županije, Željko Kolar istaknuo kako su objavljeni rezultati natječaja za dodjelu učeničkih stipendija te je ujedno objavljen i natječaj za dodjelu studentskih stipendija. „Ove godine imamo 145 novih učeničkih stipendija, no budući da je 80 učenika stipendista u kategoriji deficitarnih zanimanja od prijašnjih godina, ukupno ćemo ove godine dodijeliti 225 učeničkih stipendija. Svakako je za naglasiti kako od ukupnog zbroja dodijeljenih stipendija 166 stipendija zauzimaju učenici koji se školuju za deficitarna zanimanja. Od 136 učenika koji su ove godine upisali deficitarna zanimanja u srednjim strukovnim školama, njih 86 je dobilo našu stipendiju. Kad se pribroje one koji su dobili stipendiju na nacionalnoj razini ili kroz svoje općine i gradove, stipendiju dobiva više od 70 posto učenika deficitarnih zanimanja“ .

REAGIRAMO NA KRETANJA NA TRŽIŠTU RADA

Nadalje ističemo županovo zapažanje: „Za studentske stipendije proširili smo opseg dodjele stipendija za deficitarna zanimanja. To samo znači da vrlo pažljivo pratimo tržište rada i kroz Gospodarsko – socijalno vijeće, u suradnji s obrtničkim i gospodarskim komorama pratimo što se događa na tržištu rada i da reagiramo kako bi osigurali kvalitetan visoko obrazovani kadar koji može odgovoriti potrebama gospodarstva na području Krapinsko-zagorske županije

REZULTATI NATJEČAJA ZA UČENIČKE STIPENDIJE

Natječaj za dodjelu učeničkih stipendija je zbog izrade novog Pravilnika, ove godine iznimno objavljen nešto kasnije  nego uobičajeno - 15. listopada 2021. godine. Pristiglo je ukupno 356 zahtjeva, što je 79 više nego prošle godine. Pročelnica županijskog Upravnog odjela za obrazovanje, kulturu, šport i tehničku kulturu Mirjana Smičić Slovenec izvijestila je o rezultatima natječaja. „Pravo na dodjelu stipendija ove je godine ostvarilo 225 učenika i to u tri kategorije: nadareni, s prosjekom većim od 4.70 ili rezultatima na natjecanjima; prema socijalnoj osnovi te za deficitarna zanimanja - autolimar, autolakirer, zidar, instalater grijanja i klimatizacije, strojobravar, keramičar, vodoinstalater, stolar, konobar, kuhar, tesar, soboslikar, elektroinstalater i vozač motornih vozila“ – kazala je pročelnica Smičić Slovenec.

Ažurirano Ponedjeljak, 29 Studeni 2021 14:08
 

Obavijest o radu sa strankama u uvjetima provedbe mjera sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19

E-mail Ispis PDF

U skladu s odlukom Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske o uvođenju posebne sigurnosne mjere obveznog testiranja dužnosnika, državnih službenika i namještenika u javnim službama, službenika i namještenika u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi te zaposlenika trgovačkih društava i ustanova (NN 121/2021) propisana je obaveza posjedovanja EU digitalne COVID potvrde ili drugog odgovarajućeg dokaza o cijepljenju, preboljenju odnosno testiranju. U skladu s navedenom odlukom obaveza se odnosi na sve stranke koje dolaze u službene prostorije, sve pružatelje usluga koji pružaju različite usluge u tim prostorima ili su angažirani za određene poslove u njihovima prostorima ili druge osobe koje dolaze u njihove prostore po bilo kojoj osnovi.

Na temelju navedenog, odluka se primjenjuje na sve osobe koje dolaze u prostorije Hrvatske obrtničke komore, područnih obrtničkih komora i udruženja obrtnika, kao i na kandidate i članove ispitnih komisija za majstorske ispite i ispite o stručnoj osposobljenosti koji ispit provode u prostorima Hrvatske obrtničke komore, prostorima komorskog sustava i prostorima ostalih ustanova obuhvaćenih navedenom odlukom.

Odluka se primjenjuje od 16. studenoga 2021. godine.

Molimo sve osobe da dežurnom djelatniku prilikom ulaska predoče EU digitalnu potvrdu ili drugi odgovarajući dokaz o cijepljenju, preboljenju ili testiranju. Umjesto EU digitalne COVID potvrde može se prihvatiti i drugi dokaz koji je izričito propisan Odlukom Stožera.

Bez odgovarajuće potvrde nije dozvoljeno ući i boraviti u prostorima Hrvatske obrtničke komore i komorskog sustava.

Prilikom boravka u prostorima Hrvatske obrtničke komore i komorskog sustava dužni ste se pridržavati i svih ostalih mjera strogog fizičkog distanciranja i drugih propisanih protuepidemijskih mjera, sukladno odlukama Stožera civilne zaštite RH.

Ljubazno Vas molimo za razumijevanje i poštivanje pravila:

  • u cilju sprečavanja okupljana molimo ulaziti jedan po jedan, odnosno pričekati pred ulazom kako bi dežurni djelatnik mogao pojedinačno provjeriti uvjete za ulazak
  • kod svakog ulaska obvezna je dezinfekcija
  • kod prijave dežurnom djelatniku vrši se provjera temperature
  • na recepciji molimo obavezno ostavite podatke za evidenciju
  • osoba na recepciji uputit će Vas u prostoriju za sastanak
  • molimo pridržavajte se razmaka od najmanje 2 metra
  • ako razmak od 2 metra nije moguć, obavezno je nošenje zaštitne maske ili maske za lice
 

HOK Obrtnik plus - iskoristite pogodnosti koje osigurava HEP Opskrba za sve obrtnike

E-mail Ispis PDF

Od 1. siječnja 2022. godine očekuje se značajno povećanje cijena električne energije posebice kod usluge Zajamčena opskrba, među kojima ima i obrtnika. Kroz projekt HOK Obrtnik plus možete osigurati povoljnije cijene, stoga se zaštite se od cjenovnog udara koji se očekuje.

Tko su korisnici usluge Zajamčena opskrba - Sukladno odredbama Zakona o tržištu električne energije u Republici Hrvatskoj sve pravne osobe slobodno odabiru opskrbljivača električnom energijom. U ovom trenutku registrirano ih je 7. Ako pravna osoba ne odabere tržišnog opskrbljivača, tada njegovu opskrbu obavlja HEP Elektra, kao tvrtka koja obavlja uslugu zajamčene ili univerzalne opskrbe kupca. Takva opskrba u pravilu je skuplja od tržišnog modela opskrbe.

Cijena Zajamčene opskrbe električnom energijom korigira se za svako tromjesečje, a osnova za izračun cijena je tržišna cijena električne energije u tromjesečju koje prethodi primjeni novih cijena.

Pozivamo vas da iskoristite pogodnosti koje vam je osigurala Hrvatska obrtnička komora i kroz sklapanje ugovora prema trenutno važećem Dodatku 4 Sporazuma o suradnji s HEP Opskrbom osigurate si povoljniju cijenu i zaštitite se od značajnog povećanja koje se očekuje u idućoj godini zbog nepovoljnih kretanja na tržištu (poremećaji uzrokovani COVID-19 pandemijom, poremećaji u opskrbnim lancima, drastičan porast cijena energenata koji sudjeluju u proizvodnji električne energije, relativno skupa energija iz obnovljivih izvora energije…).
Kroz projekt HOK Obrtnik plus obrtnicima se osiguravaju najpovoljnije cijene i uvjeti koji se mogu ponuditi u trenutku ugovaranja.

Naime, ugovori se sklapaju na rok od 2 godine i HEP Opskrba jamči ugovorenu cijenu za obje godine, do isteka ugovora. Za članice HOK-a kojima ističe ugovor ili koji prvi puta ulaze u ugovorni odnos HEP Opskrba korigira uvjete svaka 3 mjeseca.

Ističemo da za obrtnike koji imaju potpisan ugovor HEP Opskrba će, bez obzira na očekivani značajni porast cijena, ispoštovati svoju ugovornu obavezu u pogledu komercijalnih uvjeta sve do isteka ugovora o opskrbi.

Za buduće ugovore o opskrbi koji će se primjenjivati s datumima u 2022. i 2023. ponuđena cijena će biti viša, ali će HEP Opskrba sa svoje strane uložiti maksimalne napore i angažman kako bi i takva cijena bila najpovoljnija na tržištu.

ZA OSTVARIVANJE POPUSTA:

1.Kontaktirajte HEP Opskrbu i zatražite svoju neobvezujuću ponudu.

2.Potpisane ugovore pošaljite na adresu HEP Opskrbe.

Za sve informacije nazovite besplatni broj 0800 5255 ili pošaljite e-mail upit na Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript

 

Održan 33. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore

E-mail Ispis PDF

33. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore,održan je u Šibeniku od 14. do 16. studenog 2021., okupio je predstavnike struke i resornih institucija u cilju razmatranja problematike poslovanja turističko-ugostiteljskog sektora u vrijeme COVID pandemije, ali i gorućih tema s kojima se sektor suočavao i prije pojave pandemije, kao što su porezna opterećenja i nedostatak kvalificirane radne.

Nakon izlaganja o aktivnostima Ceha u proteklih godinu dana o aktualnoj problematici struke te rasprave s predstavnicima resornih ministarstava i nadležnih institucija, Ceh ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore izdvojio je glavne probleme sektora i predložio moguća poboljšanja poslovanja.

Za oporavak i rast ugostiteljskog sektora nužno je sniženje stope PDV-a od 13% na pripremanje i usluživanje bezalkoholnih pića, toplih napitaka, vina i piva te potpuno ukidanje poreza na potrošnju na državnom nivou koje je definirano Zakonom o financiranju lokalne samouprave.

Kvalitetna radna snaga ključ je održivosti i razvoja ugostiteljskog i turističkog sektora. Rješavanju problema nedostatka radne snage nužno je pristupiti međuresorno, kroz unaprjeđenje obrazovanja za obrtnička zanimanja, promociju i jačanje strukovnog obrazovanja, ali i smanjivanjem poreznog opterećenja rada i fleksibilnijim mogućnostima zapošljavanja kadra u ugostiteljstvu.

Nastavno na najave mogućih dodatnih epidemioloških mjera i ograničenja poslovanja koja za sobom povlače pad prometa i direktnu financijsku štetu za vlasnike ugostiteljskih objekata, nužno je da svaku takvu najavu prati i plan gospodarskih mjera, sve dok okolnosti ne dopuste rad u punom kapacitetu Dodatno, potrebno je dozvoliti radno vrijeme iza ponoći svim onim ugostiteljskim objektima koji za to ispunjavaju uvjete temeljem rješenja o minimalno tehničkim uvjetima uz obvezno predočavanje COVID potvrde na ulazu.

Na kraju, Nacionalni program opravka i otpornosti u segmentu ugostiteljstva potrebno je maksimalno približiti i prilagoditi potrebama sektora kako bi se osiguralo dostizanje ciljeva zelene i digitalne tranzicije te povećala dodana vrijednost sektora.

Ažurirano Srijeda, 17 Studeni 2021 14:30
 

Strože epidemiološke mjere - Stožer civilne zaštite RH donio novu Odluku

E-mail Ispis PDF

Zbog nepovoljne epidemiološke situacije, Stožer civilne zaštite RH donio je novu Odluku o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja.

Ovom Odlukom propisane su sljedeće mjere:

  • na javnom događanju na otvorenom prostoru može prisustvovati 100 osoba, osim ako se radi o događanju na kojemu sudjeluju osobe s EU digitalnom COVID potvrdom
  • na javnom događanju u zatvorenom prostoru može prisustvovati 50 osoba, osim ako se radi o događanju na kojem sudjeluju osobe s EU digitalnom COVID potvrdom
  • sva javna događanja moraju završiti do 24 sata, osim kino projekcija koje su započele u 23 sata te svadbene svečanosti na kojima svi prisutni posjeduju EU digitalnu COVID potvrdu
  • svadbe na kojima gosti imaju EU digitalnu COVID potvrdu moći će potrajati i nakon ponoći, najkasnije do dva ujutro
  • konferencije i kongresi mogu se održavati samo uz EU digitalne potvrde i uz korištenje medicinskih maski ili maski za lice te pridržavanje svih epidemioloških mjera

Odluka je stupila na snagu 6. studenoga 2021., a nužne epidemiološke mjere iz ove Odluke određuju se u trajanju do 30. studenoga 2021.

Odluku možete pronaći na dnu ove stranice.

Attachments:
Download this file (Odluka- okupljanja.pdf)Odluka- okupljanja.pdf[ ]294 Kb
Ažurirano Ponedjeljak, 08 Studeni 2021 09:30
 


Stranica 5 od 462

Važni linkovi

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner

Videozapisi - prezentacije obrtničkih zanimanja i tradicijski obrti i vještine

KATALOZI

Baner
Baner
Baner

Tko je online

Trenutno aktivnih Gostiju: 25