OKKZZ.HR

  • Povećaj slova
  • Resetiraj
  • Smanji slova

Kalkulator izračuna uplate doprinosa za korisnike HZZ mjere za očuvanje radnih mjesta

E-mail Ispis PDF

Hrvatska obrtnička komora izradila je kalkulator koji će izračunati iznos koji ste dužni uplatiti u državni proračun po osnovi obveznih doprinosa ovisno o visini potpore koju ste primili za razdoblje listopad-prosinac. Dovoljno je upisati iznos dodijeljene potpore i kalkulator će izračunati iznos doprinosa koje ste dužni uplatiti.

Kalkulator preuzmite u nastavku ovog teksta.

Attachments:
Download this file (Kalkulator.pdf)Kalkulator.pdf[ ]30 Kb
Ažurirano Četvrtak, 03 Prosinac 2020 07:32
 

Tumačenje Odluke Civilne zaštite RH

E-mail Ispis PDF

Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske objavio je tumačenje Odluke o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja, odnosno odgovore na najčešća pitanja vezana uz tumačenje Odluke.

S obzirom na učestale upite stožera o načinu postupanja u pojedinim slučajevima Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske daje tumačenje  Odluke o nužnim epidemiološkom mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja (u daljnjem tekstu: Odluka), odnosno daje odgovore na najčešća pitanja.

Kod primjene Odluke prvenstveno treba voditi računa o intenciji, tj. razlozima zbog kojih je Odluka donesena te u slučaju nedovoljno jasnog izričaja ili eventualnih dvojbi oko tumačenja i primjene prvenstveno treba voditi računa o tome zbog čega je  Odluka donesena. Budući da su ove zadnje mjere uvedene zbog pogoršanja epidemiološke situacije glavni razlog za donošenje  Odluke je bio što više ograničiti  okupljanja građana koja nisu neophodna  i na taj način pokušati zaustaviti, odnosno spriječiti širenje bolesti COVID-19 koliko god je to moguće te zaštititi zdravlje građana i omogućiti rad zdravstvenom sustavu.

Ažurirano Srijeda, 02 Prosinac 2020 11:21 Više...
 

Predsjednik HOK-a Ranogajec zatražio

E-mail Ispis PDF

Predsjednik HOK-a Ranogajec zatražio je da se u mjeri koja se odnosi na pokrivanje fiksnih troškova kao kriterij uzme pad prometa od 60%, umjesto predloženih 70%, ministri uvažili prijedlog

Danas su u Ministarstvu rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike ministri predstavili mjere koje se odnose na gospodarske subjekte, kojima je odlukom Stožera civilne zaštite onemogućen rad.

Ministri su predstavili tri mjere: nastavlja se tekuća mjera za očuvanje radnih mjesta, aktiviraju se kreditne linije tzv. „covid krediti“ te se zatvorenim subjektima omogućava podmirenje fiksnih troškova ukoliko imaju pad prometa od minimalno 60% u odnosu na prošlu godinu.

Predsjednik HOK-a Ranogajec komentirao je predstavljene mjere te predložio ministrima da razmotre i problem tradicijskih obrta, kojima je rad također onemogućen zabranom održavanja gospodarskih sajmova tj. advenata te naglasio kako u obzir treba uzeti i sve one koji se oslanjaju na ugostiteljsku djelatnost te su im prihodi znatno smanjeni zbog odluke o zabrani rada. Također, iako je ministar Marić predložio da se kod mjere pokrivanja fiksnih troškova kao kriterij uzme pad od 70%, uvažen je prijedlog HOK-a da on ipak bude 60%.

Ovo rješenje koje je Vlada ponudila vrijedi za mjesec prosinac, a Ranogajec je istaknuo kako smanjenje PDV-a u ugostiteljstvu koje je danas opetovano bilo spomenuto na sastanku definitivno mora doći na stol kada se kriza sanira te da je to višegodišnje traženje Hrvatske obrtničke komore. Predsjednik Ranogajec upozorio je kako pri razmatranju olakšavanja poslovanja u dijelu porezne politike i PDV-a, treba razmišljati i o obrtnicima „paušalistima“ koji nisu u sustavu PDV-a.

Hrvatska obrtnička komora zastupa oko 90 000 obrtnika koji se bave raznim djelatnostima, a većini njih kriza uzrokovana pandemijom koronavirusa ozbiljno je ugrozila poslovanje. Resorni ministri naglasili su kako su spremni na daljnji dijalog oko radnji koje je potrebno poduzeti kako bi se pomoglo gospodarstvu da se oporavi.

Ažurirano Srijeda, 02 Prosinac 2020 11:14
 

Besplatan webinar „ E-Trgovina” i „Alternativno rješavanje sporova” u organizaciji HOK-e

E-mail Ispis PDF

Hrvatska obrtnička komora, partner u projektu Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja „Promocija poduzetništva“, kroz svoje aktivnosti iz nadležnosti Suda časti Hrvatske obrtničke komore i Centra za mirenje pri Hrvatskoj obrtničkoj komori promovira poduzetništvo i samozapošljavanje, proširenje poslovanja prvenstveno e-trgovinu te korištenje alternativnog i online rješavanja sporova kao potporu sigurnijem poslovanju malih poduzetnika.

U sklopu projekta bit će održan besplatni blok webinar na temu „ E-Trgovina” i „Alternativno rješavanje sporova”, 30. studenog 2020. godine u terminu od 14:00-16:00 sati. Webinar će se provoditi putem platforme Zoom, a polaznici se mogu odmah registrirati preko POVEZNICE. Za svakog polaznika webinara, po izlasku iz tiska, osigurali smo besplatni primjerak Vodiča kroz E-trgovinu i alternativno rješavanje sporova. Tijekom prosinca na internetskoj stranici www.budipoduzetnik.eu moći ćete pristupiti polaganju testa iz e-trgovine i ARS-a. Svi polaznici koji uspješno polože test dobiti će certifikat temeljem kojeg će moći ostvariti pogodnosti u sklopu usluga HOK-a i njegovih partnera iz područja e-trgovine i ARS-a. Opis webinara: Na prvom webinaru, u sklopu teme E-trgovina, saznati ćete koji modeli e-Trgovine postoje i kako ih možete modulirati da postižu optimalne rezultate za Vaš posao ili ideju. Biti će riječi i o mjerenju učinka digitalnog marketinga kao i o ključnim elementima pri kreiranju sadržaja. Predavač: Siniša Begović, MBA (od 14.00 do 15.00 sati)

Na drugom webinaru pojasnit će vam se što je alternativno rješavanje sporova, zašto poduzetnicima treba ARS , koje vrste ARS-a možete koristiti u Hrvatskoj i u prekograničnom poslovanju te  kako funkcionira on-line rješavanje sporova.

Predavač: Suzana Kolesar, Dr. iur. (od 15.00 do 16.00 sati)

Ažurirano Srijeda, 02 Prosinac 2020 11:07 Više...
 

Podsjetnik o obvezi prijave promjene podataka u sustavu fiskalizacije

E-mail Ispis PDF

Vezano uz nove protuepidemijske mjere Vlade Republike Hrvatske  u svrhu sprječavanja širenja zaraze virusom COVID-19 od 26. studenog 2020. godine između ostalog navedena je i odluka o privremenom uređivanju rada i ograničavanju radnog vremena ugostiteljskih objekata i drugih pružatelja ugostiteljskih usluga.

Podsjećamo sve ugostitelje na obveze koje se odnose na promjenu radnog vremena obrta ili privremenu obustavu rada obrta, a proizlaze iz Zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom.

Navedenim Zakonom propisan je novi način dostavljanja podataka o  poslovnim prostorima u sustav fiskalizacije. Naime, svaki obveznik fiskalizacije iz čl. 15. st. 2. Zakona o fiskalizaciji, obvezan je Poreznoj upravi dostaviti podatke o poslovnim prostorima u kojima se obavlja djelatnost. Podatak o poslovnim prostorima treba sadržavati sljedeće podatke:

- OIB
- oznaku poslovnog prostora
- adresu poslovnog prostora
- tip poslovnog prostora
- vrstu djelatnosti koja se obavlja u poslovnom prostoru
- radno vrijeme i radne dane
- datum otvaranja poslovnog prostora
- datum zatvaranja poslovnog prostora
- status poslovnog prostora.

Oznaka poslovnog prostora treba biti označena na jednak način kao što će se navoditi na samom računu u dijelu broja računa – oznaka poslovnog prostora.
Adresa poslovnog prostora dostavlja se putem sustava ePorezna. Kao tip poslovnog prostora navodi se način poslovanja, kao što je internetska trgovina, pokretna trgovina i sl., ako se djelatnost obavlja na terenu ili ako je riječ o povremenim mjestima obavljanja djelatnosti. Vrsta djelatnosti koja se obavlja u poslovnom prostoru dostavlja se prema važećem šifarniku koji sadržava nacionalnu klasifikaciju djelatnosti. Obveznik fiskalizacije dostavlja podatak o datumu zatvaranja poslovnog prostora, ako se poslovni prostor privremeno ili trajno zatvara.

Ako dođe do promjene podataka o poslovnim prostorima koji su dostavljeni u PU, a osobito ako se u nekom poslovnom prostoru djelatnost prestane obavljati ili obveznik fiskalizacije počinje obavljati djelatnost u novom poslovnom prostoru, obveznik fiskalizacije obvezan je na propisani način, prije početka primjene promijenjenih podataka, dostaviti podatke o promjenama.

Podatke o poslovnom prostoru obveznik fiskalizacije koji naplaćuje u gotovini dostavlja po pojedinom poslovnom prostoru. Podaci se potpisuju ispravnim kvalificiranim digitalnim certifikatom te dostavljaju putem ePorezna s početkom obveze fiskalizacije, a prije početka dostave računa. Iznimno, porezni obveznici koji su obveznici fiskalizacije, a koji nemaju obvezu korištenja sustavom ePorezne i nemaju certifikat za pristup ePoreznoj, prijaviti će podatke o poslovnom prostoru službenicima u nadležnoj ispostavi Porezne uprave. Prijava podatka odvijat će se putem obrasca Prijava podataka u sustav fiskalizacije. Riječ je o obveznicima fiskalizacije koji nisu ujedno i obveznici PDV-a.

Ovdje možete preuzeti obrazac prijave podataka i prestanka primjene važenja podataka u sustavu fiskalizacije.

 
  • «
  •  Početak 
  •  « 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  » 
  •  Kraj 
  • »


Stranica 1 od 428

Važni linkovi

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner

Videozapisi - prezentacije obrtničkih zanimanja i tradicijski obrti i vještine

KATALOZI

Baner
Baner
Baner

Tko je online

Trenutno aktivnih Gostiju: 7